Ekinorak Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Fant ikke helt ut av disse watt kalkulatorene. Kan jeg kjøre en i7 prosessor og gtx 470 kort på denne: Corsair 550W Den kommer da til å drive, hk, 1 harddisk, 1 cdrom, lydkort og 2x 1 120mm vifte i tilegg. Tenkte muligens å kjøpe nytt hk, og skjermkort og ram, og beholde resten jeg har nå for å bytte ut kabinett og psu når jeg har litt bedre råd om det i det hele tatt blir nødvendig. Lenke til kommentar
Tusker Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Fant ikke helt ut av disse watt kalkulatorene. Kan jeg kjøre en i7 prosessor og gtx 470 kort på denne: Corsair 550W Den kommer da til å drive, hk, 1 harddisk, 1 cdrom, lydkort og 2x 1 120mm vifte i tilegg. Tenkte muligens å kjøpe nytt hk, og skjermkort og ram, og beholde resten jeg har nå for å bytte ut kabinett og psu når jeg har litt bedre råd om det i det hele tatt blir nødvendig. Null problem liss Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 hmm genialt. Tenkte å skaffe meg en modulær strømforsyning når jeg skiftet kabinett, og kanskje et sli oppsett. Hvor mange Watt psu trenger jeg for å kjøre 2x gtx 470 kort? Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Har samme PSU på i7 920 og ATi R 4870. Det fungerer, men den girer opp viften ganske mye under load, og lager en summelyd i tillegg til sus. Jeg vurderer å bytte den ut nå. Den leverer nok strøm, men den lager et litt for stort nummer ut av det. På min gamle Intel C2D E6400 med samme grafikk var den glimrende, men den maskinen brukte tydligvis ikke nok strøm til å sette i gang spetakkelet. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Ok, satser på å oppgradere til en 1000W psu om jeg skal kjøre sli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå