stutbokk Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hei! Jeg har nettopp byttet abonnement og tenkte jeg skulle prøve å ha litt "kontroll" på abonnementet. Altså bruke de gratis ringe minuttene, sms osv som jeg har i måneden. Men finnes det noe program til en Sony ericsson C901 som kan telle minutter av samtaler og hvor mange sms jeg har sendt ? Noen som vet om noe slikt ? Eller hvordan dere har kontroll på hvor mye dere har sendt og ringt FØR dere får regningen ? Cheers! Lenke til kommentar
Martin_Norge Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hei! Jeg har nettopp byttet abonnement og tenkte jeg skulle prøve å ha litt "kontroll" på abonnementet. Altså bruke de gratis ringe minuttene, sms osv som jeg har i måneden. Men finnes det noe program til en Sony ericsson C901 som kan telle minutter av samtaler og hvor mange sms jeg har sendt ? Noen som vet om noe slikt ? Eller hvordan dere har kontroll på hvor mye dere har sendt og ringt FØR dere får regningen ? Cheers! lurer på det samme... ossen sjekker man hvor mye man har igjen?? Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 På W995 er det en SMS-counter, call timer og data counter under Settings -> Calls -> Time & Cost, så jeg regner med det er det samme på C901, med mindre den har et spesielt OS eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå