Nudler Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hei. Noen som vet hvor jeg skal sende karakterutskrifter til Sonans Oslo? Jeg finner ikke noe på hjemmesiden til Sonans. Hadde vært takknemlig om noen vet hva adressen er. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Let litt mer. Dem har da adressen der en plass.. Lenke til kommentar
Nudler Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Let litt mer. Dem har da adressen der en plass.. Jeg vet hva som er adressen til Sonans Oslo Men jeg er ikke sikker om det er det riktige Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Du tror de bare skriver en tilfeldig adresse for moroskyld på siden eller? Lenke til kommentar
Nudler Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Du tror de bare skriver en tilfeldig adresse for moroskyld på siden eller? Neida, tenkte at de hadde eget inntakskontor utenfor Oslo eks Bergen, der Akademiet vgs har sitt. Men hvis det er adressen som står på Sonans Oslo, er det vel der jeg skal sende til? Skriver dette da jeg ikke er helt sikker. Endret 27. mai 2010 av Nudler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå