Gå til innhold

Hvorfor selges ikke Mountain Dew i Norge lengre ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi vi ikke kjøpte nok av det. Aka, de tjente ikke nok, fikk ikke nok marked raskt nok, osv.

Dette selv om jeg prøvde å kjøpe min del, og enda litt.

Nå så må jeg bare håpe de har noen brett i import hylle i sverige, de får gangene jeg har mulighet til å innom.

Lenke til kommentar

Åja, tollreglen er lik som momsreglen når man importerer ?

Ser også på den linken du viste til i den posten.

Hos den selgeren står det følgende:

Shipping and handling: US $46.50

Each additional item: US $45.25

Da blir jo frakten på US $91.75 for 24 bokser, og da blir totalprisen for 24 pokser ca: 710 NOK ?

Kan det stemme ?

Endret av ArneAustenaa
Lenke til kommentar

Man må gjerne ta kontakt med selgeren for å få det til, når det står at "each additional item" koster like mye som det første så betyr det at de sender to pakker. De fleste selgere er mer enn villige til å hive alt i en eske bare du spør først.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg kjøpte meg en boks her i forrige uke på Jacobs (Holtet, Oslo)

Du kan jo spørre Jacobs som er mer "butikk" enn Deli. Om du kan bestille noen brett ekstra neste gang de bestiller. Tror det er 3 mnd. eller noe fra de bestiller til de har varene.

Lurer faktisk på om jeg skal bestille selv. Jeg kan sjekke opp, hva det vil koste og leveringstid, så skal jeg oppdatere alle tørste forumbrukere.

Endret av Exeter
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en boks her i forrige uke på Jacobs (Holtet, Oslo)

Du kan jo spørre Jacobs som er mer "butikk" enn Deli. Om du kan bestille noen brett ekstra neste gang de bestiller. Tror det er 3 mnd. eller noe fra de bestiller til de har varene.

Lurer faktisk på om jeg skal bestille selv. Jeg kan sjekke opp, hva det vil koste og leveringstid, så skal jeg oppdatere alle tørste forumbrukere.

Det blir litt vankelig for meg da, siden jeg bor 3,5-4 timer unna Oslo :(

Ta en tur til Svinesund, der får du kjøpt 24 bokser under en 100lapp og du slipper toll og frakt!

Hvor ?

Er ikke ofte i sverige, men skal snart en tur. Sist gang jeg var i Sverige kjøpte jeg 12 bokser til 125,- tror jeg. Det var på Nordby senteret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...