Gå til innhold

Problem med spotify

One

Anbefalte innlegg

Har et problem med spotify! Jeg innstalerte windows 7 idag, men når jeg skulle logge meg inn i spotify så stod det "Your country does not match that set in your profile". Jeg har registrert norge som land i spotify og har norsk OS! HJELP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei One.

Jeg ser at Trådstarter har et problem. Dette ser jeg fordi vedkommende uttryker på diskusjon sitt forum, da under emnet programvare.

Trådstarter nevner at problemet gjelder Spotify og sin tilgang til denne tjenesten. Trådstarter nevner at det har nyrlig blitt instalert windows 7 på respektiv datamaskin, dato da dette ble gjort var 27. mai 2010. Kjernen i problemet, er innloggingsproblemer på Spotify. Her tilføyer Trådstarter at denne meldingen kommer: "Your country does not match that set in your profile". Dette er ingen feilmelding, bare en informasjon.

Problemet gjelder slik jeg ser det muligheten for å logge inn på tjenesten i Norge, etter installasjon av Windows 7.

Trådstarter gir uttrykk for at datamaskinen som blir brukt under denne innloggingen har norsk OS. Og sier Hjelp, med et utropstegn bak.

Jeg tror, og vet, og antar at det kan være lurt å redownloade Spotify tjenesten en gang etter installasjon av Windows 7, dette kan løse problemet som Trådstarter har.

Konklusjon: Laste ned Spotify one more time. And then log into it. It will work I think, I believe, I asume.

Sara.

EDIT: Det får du ikke vite, ergo: Hemmelig :cool:

Endret av battlefield
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...