BloodRedShoes Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hei, Jeg har vært meget interessert i en dame en stund nå. Problemet er at hun ikke vet noe som helst om det. I så måte kan det virke litt rart at jeg er såpass interessert og det er egentlig basert på inntrykk jeg har og måten hun er på. Samtidig forteller folk rundt at hun ville vært ei bra dame for meg. Jeg liker væremåten hennes, humoren og livstilen skulle passe meget bra med min egen. Til helgen er det musikkfestival i området og sjansen for at hun vil være der er meget stor. Så det jeg er lurer på, er hvorvidt jeg bør ta kontakt eller styre unna? Har gått grubla på henne en stund nå og har ingen anelse på hvordan jeg skal angripe saken for å gjøre henne oppmerksom på det. Har noen tips om hvordan man skal gjøre i saker som dette? :-) Lenke til kommentar
Gjest titi Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 gå bort og snakk med henne! og vær så snill og gjør det - jeg er i samme situasjon som deg bare at jeg er jente. Jeg har lagt merke til han pga hvordan han er mot meg - men kjenner han knapt. Nå tror jeg ikke jeg klare å la vær å prøve meg lenger snart. Hadde bare ønsket at han tok første steget(eller han har jop for så vidt vært den som har tatt initiativ til prat) for jeg har ingen erfaring med å ta det - har alltid blitt sjkket opp og aldri sjekket.. det er ikke lett... Lenke til kommentar
BloodRedShoes Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Da er vi litt i samme båt :-) Men faktisk tror jeg ikke hun har den minste anelse om min interesse så på en måte kan det jo virke helt idiotisk å bare gå bort. Samtidig må jeg jo gjøre noe for at hun skal bli klar over meg. Heldigvis vet jeg vi har endel vi eventuelt kunne pratet om, men spørsmålet er hvorvidt det er lurt å bare gå rett bort til henne. Hvor lenge har din sak pågått? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Er du interessert? Vis interesse! Hadde hjulpet om du fortalte litt om forholdet deres, f. eks skole/jobb/naboer/alder osv. Nå er jo helgen her, så du har vel ikke så mye tid til å finne hun på facebook og vente til hun godtar deg og sånt, men det er vel eneste muligheten om du ikke har noen annen måte å ta kontakt med henne. Hvis du har det: spør hun rett ut. Får du et negativt svar, si bare "okei, kanskje en annen gang. Kos deg da!". Har du hun derimot på Facebook (begynner å se et mønster i at Facebook er løsningen til det meste av de første steg innenfor dating), spør om hun skal dit, hvis ja: med hvem / evt hun spør om du skal, du kan si at du ikke har noen å gå med, hvis nei: hvorfor ikke? har hun ingen å gå med? - tilby ditt selskap. Easy peasy. Lenke til kommentar
BloodRedShoes Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Ja, hun er på min facebook. Det er dog ikke mindre mer enn at vi vet hvem vi er og den slags. Traff henne faktisk i dag uten at det betydde all verden tror jeg. Stod bare en gjeng og diskurerte håndball, intet mer. Små diskusjoner oss i mellom, men tror ikke jeg skal legge så mye i det da hun er meget hyggelig av natur. Det som verre er, er at hun virket litt skremt under festivalen da enkelte følte for å fortelle henne at jeg sikkert hadde et svakt øye til henne. Jeg er jo selvagt gira som tusen av at jeg snakket med henne, men jeg ønsker ikke å gjøre for mye ut av det. Sjansen for at hun er rundt hjørnet på samme festival i morgen er relativt stort. Hva bør jeg gjøre? Takker og bukker :-) Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Slå dere løs, eneste måten å oppnå resultater på Bare for alle del unngå å fortell personene dere gjelder at dere har følelser for dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå