Bykatt Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Det var veldig modern toaletter de hadde Sverige - er det pga. det nært forestående bryllupet der borte, at de har pusset opp? Mosegrodd ble veldig bra - Me like! Takk! 18. juni: Mosegrodd Tur i botanisk hage med Akam-gjengen i kveld. Denne var søt..så den ikke jeg. Takk for hyggelige timer i Botanisk Hage og på Traktøren etterpå. Ja, det var virkelig koselig! 18. juni: Mosegrodd Tur i botanisk hage med Akam-gjengen i kveld. Tok også bilder av mosen liggende på magen. Din ble penere enn mitt eksemplar. Takk, men legg gjerne ut din versjon så jeg får se. Man blir jo liksom litt "hjemmeblind" på egne bilder noen ganger... Morsomt do-bilde! Jeg ante ikke at det fanns slikt på Arlanda. Får sjekke neste gang vi drar dit. "Mosegrodd" er pent! Det gjennomsiktige toalettet finnes bare på terminal 2 så vidt jeg vet. Det er den terminalen man reiser fra når man reiser billigst mulig... Forresten, om "mosegrodd" -- jeg mener du en gang har tatt et bilde av samme type plante(?) Endret 19. juni 2010 av Bykatt Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 17. juni: Katta For å markere et visst bryllup på mitt vis, er det tilbake til katteportrett, en katt med svenske aner. Men dette er en svenske som bryr seg katta om prinsessebryllupet... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Jeg er enig. Mosegrodd er pent å se på. .-- Pent kattebilde også. Endret 19. juni 2010 av pybalto Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Morsomt do-bilde! Jeg ante ikke at det fanns slikt på Arlanda. Får sjekke neste gang vi drar dit. "Mosegrodd" er pent! Forresten, om "mosegrodd" -- jeg mener du en gang har tatt et bilde av samme type plante(?) Det hade jeg glemt! Du tenker på dette bildet?: 17. juni: Katta For å markere et visst bryllup på mitt vis, er det tilbake til katteportrett, en katt med svenske aner. Men dette er en svenske som bryr seg katta om prinsessebryllupet... Söt! Vi er forresten to svensker som ikke bryr sig om bryllupet... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Morsomt do-bilde! Jeg ante ikke at det fanns slikt på Arlanda. Får sjekke neste gang vi drar dit. "Mosegrodd" er pent! Forresten, om "mosegrodd" -- jeg mener du en gang har tatt et bilde av samme type plante(?) Det hade jeg glemt! Du tenker på dette bildet?: Nettopp det bilde, ja! Jeg har bedre oversikt over bildene dine enn du har selv... 17. juni: Katta For å markere et visst bryllup på mitt vis, er det tilbake til katteportrett, en katt med svenske aner. Men dette er en svenske som bryr seg katta om prinsessebryllupet... Söt! Vi er forresten to svensker som ikke bryr sig om bryllupet... To av ni millioner -- i mindretall, men like fullt... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 22. juni: Spøkelseskladden Skyformasjonsobservasjon er ganske gøy i blant. Så denne da jeg ventet på bussen i ettermiddag. Likner ikke det på Spøkelseskladden, så vet ikke jeg! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Du verden det var interessant sky (I dag har jeg kjøpt kameraet "ditt", skulle hatt det sist fredag, så hadde jeg fått litt oppsett hjelp..det er visst noen uoriginale adaptere man kan kjøpe for Canon-objektivene) Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Du verden det var interessant sky (I dag har jeg kjøpt kameraet "ditt", skulle hatt det sist fredag, så hadde jeg fått litt oppsett hjelp..det er visst noen uoriginale adaptere man kan kjøpe for Canon-objektivene) Så kult! Adapter og sånn har ikke jeg brydd meg om. Har kameraet alltid i vesken, og bruker 20mm objektivet. Hvilket kit-objektiv kjøpte du med? Fått tatt noen bilder enda? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Så kult! Adapter og sånn har ikke jeg brydd meg om. Har kameraet alltid i vesken, og bruker 20mm objektivet. Hvilket kit-objektiv kjøpte du med? Fått tatt noen bilder enda? 20mm ja, prøvde nå...det står jo bare og surrer frem og tilbake, finner ikke fokus? Eller jeg må tenke i andre baner enn med 50D..og det går visst ikke å skru manuelt på ringen for fokus, da blir det bare forstørret...hmmm, dette krever lesing og øving Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 13 Juni veldig bra! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Mosegrodd var pent! ..Og do-bildet bekrefter bare min mistanke om at dametoaletter generelt er mye penere og bedre designet enn herredassene.. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 26. juni: Nostalgi Sykkelen min er gammel og moden for utskiftning, men det har tydeligvis skjedd noe på sykkelmarkedet "de siste årene". I min verden finnes bare DBS (Diamant var noe dritt), men nå er det en jungel der ute...! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Fint skinn i den der....(du får nok fortsatt DBS, selv har jeg holdt meg til GT Aggressor det siste ti-året ) Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 27. juni: Chili ved Akerselva En chili-plante som dekorasjon på uterestaurant i Nydalen? Panasonic GF1-en er forresten ikke bare alltid med i veska -- om veska ikke er med, så er GF1 med allikevel. F.eks. på sykkeltur. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Herlig, minner meg om at jeg må ta meg en ny rusletur fra Frysja og ned til Grønland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå