Gå til innhold

Junifest 2010 - Bykatt - Veskekamerabilder

Anbefalte innlegg

Det var veldig modern toaletter de hadde Sverige - er det pga. det nært forestående bryllupet der borte, at de har pusset opp?

Mosegrodd ble veldig bra - Me like!

Takk!

18. juni: Mosegrodd

Tur i botanisk hage med Akam-gjengen i kveld.

Denne var søt..så den ikke jeg. Takk for hyggelige timer i Botanisk Hage og på Traktøren etterpå.

Ja, det var virkelig koselig!

18. juni: Mosegrodd

Tur i botanisk hage med Akam-gjengen i kveld.

Tok også bilder av mosen liggende på magen. :dribble: Din ble penere enn mitt eksemplar.

Takk, men legg gjerne ut din versjon så jeg får se. Man blir jo liksom litt "hjemmeblind" på egne bilder noen ganger... ;)

Morsomt do-bilde! Jeg ante ikke at det fanns slikt på Arlanda. :D Får sjekke neste gang vi drar dit.

"Mosegrodd" er pent!

Det gjennomsiktige toalettet finnes bare på terminal 2 så vidt jeg vet. Det er den terminalen man reiser fra når man reiser billigst mulig... :roll:

Forresten, om "mosegrodd" -- jeg mener du en gang har tatt et bilde av samme type plante(?) ;)

Endret av Bykatt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsomt do-bilde! Jeg ante ikke at det fanns slikt på Arlanda. :D Får sjekke neste gang vi drar dit.

"Mosegrodd" er pent!

Forresten, om "mosegrodd" -- jeg mener du en gang har tatt et bilde av samme type plante(?) ;)

Det hade jeg glemt! Du tenker på dette bildet?:

Pretty moss

17. juni: Katta

post-138696-1276962325,8305_thumb.jpg

For å markere et visst bryllup på mitt vis, er det tilbake til katteportrett, en katt med svenske aner.

Men dette er en svenske som bryr seg katta om prinsessebryllupet... ;)

Söt! :) Vi er forresten to svensker som ikke bryr sig om bryllupet...

Lenke til kommentar

"Mosegrodd" er pent!

Det hade jeg glemt! Du tenker på dette bildet?:

Pretty moss

Nettopp det bilde, ja! Jeg har bedre oversikt over bildene dine enn du har selv... :D

17. juni: Katta

post-138696-1276962325,8305_thumb.jpg

For å markere et visst bryllup på mitt vis, er det tilbake til katteportrett, en katt med svenske aner.

Men dette er en svenske som bryr seg katta om prinsessebryllupet... ;)

Söt! :) Vi er forresten to svensker som ikke bryr sig om bryllupet...

To av ni millioner -- i mindretall, men like fullt... :thumbup:

Lenke til kommentar

Du verden det var interessant sky :yes: (I dag har jeg kjøpt kameraet "ditt", skulle hatt det sist fredag, så hadde jeg fått litt oppsett hjelp..det er visst noen uoriginale adaptere man kan kjøpe for Canon-objektivene)

Så kult! Adapter og sånn har ikke jeg brydd meg om. Har kameraet alltid i vesken, og bruker 20mm objektivet.

Hvilket kit-objektiv kjøpte du med? Fått tatt noen bilder enda?

Lenke til kommentar

Så kult! Adapter og sånn har ikke jeg brydd meg om. Har kameraet alltid i vesken, og bruker 20mm objektivet.

Hvilket kit-objektiv kjøpte du med? Fått tatt noen bilder enda?

20mm ja, prøvde nå...det står jo bare og surrer frem og tilbake, finner ikke fokus? Eller jeg må tenke i andre baner enn med 50D..og det går visst ikke å skru manuelt på ringen for fokus, da blir det bare forstørret...hmmm, dette krever lesing og øving :hmm:

Lenke til kommentar

26. juni: Nostalgi

post-138696-1277627556,9873_thumb.jpg

Sykkelen min er gammel og moden for utskiftning, men det har tydeligvis skjedd noe på sykkelmarkedet "de siste årene". I min verden finnes bare DBS (Diamant var noe dritt), men nå er det en jungel der ute...! :ohmy:

Lenke til kommentar

27. juni: Chili ved Akerselva

post-138696-1277644832,4281_thumb.jpg

En chili-plante som dekorasjon på uterestaurant i Nydalen?

Panasonic GF1-en er forresten ikke bare alltid med i veska -- om veska ikke er med, så er GF1 med allikevel. F.eks. på sykkeltur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...