Bykatt Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Utfordring: Ta bilder med veskekameraet mitt, dvs kameraet jeg nå alltid har med meg ut i veska mi, Panasonic GF1. Må gjenta en klisjè: det beste kameraet er det man har med seg. Deltagernivå: Pingle Utstyr: GF1-en med et 20mm f/1.7-objektiv Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 1. juni: Sommernatt i parken Fantastisk lys norsk sommernatt i park med grønne, frodige trær. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Woyh, enda en stund til det ser sånn ut her oppe i nord Artig utfordring! Motiverer til å ta mer bilder med mitt eget 'veskekamera'. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hyggelig at du har valgt at gjennomföre festen med Panasonic GF1! Gleder meg til å se hva du får til. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 3. Ball iz meez Ingen øvrige kommentarer... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hyggelig at du har valgt at gjennomföre festen med Panasonic GF1! Gleder meg til å se hva du får til. Er det den hun bruker ja...fikk den demonstrert i London av en viss herremann, tror jeg vil ha en slik en jeg. (Bør jeg?) 3. Ball iz meez Ingen øvrige kommentarer... Den ble fin i fargene, og morsom situasjon...(kunne kanskje tenkt meg litt fokus på øynene....) Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Hyggelig at du har valgt at gjennomföre festen med Panasonic GF1! Gleder meg til å se hva du får til. Er det den hun bruker ja...fikk den demonstrert i London av en viss herremann, tror jeg vil ha en slik en jeg. (Bør jeg?) 3. Ball iz meez Ingen øvrige kommentarer... Den ble fin i fargene, og morsom situasjon...(kunne kanskje tenkt meg litt fokus på øynene....) Dette er ment som et typisk LOLcats-bilde. Teknisk dårlig, tatt spontant og skal være humoristisk og sært mer enn vakkert. Katten Jellybelly er supersnill og fredelig, men gjespet tilfeldigvis da hun lå foran ballen sin, og jeg hadde tilfeldigvis GF1-en fremme. Så svar på om du bør, RandiA: om du stadig ser situasjoner du gjerne skulle ha fotografert, men du ikke har med deg det store speilreflekskameraet, eller du har med et reserverkompakt-kamera som egentlig er for dårlig til å ta den type bilder du skulle ønsket, er svaret ja. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 morsomt bilde, men hvor stor er egentlig den katten? Trodde det var en bordtennisball som lå i forkant, men det er vel en tennisball? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Artig bilde! Hun ser skikkelig sint ut. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Takk for kommentarer alle sammen! Det er en tennisball, ja, men en liten tennisball. Sånn man kjøper i dyrebutikken til katter. Så katten er ikke spesielt stor, egentlig. Jeg synes det gjør bildet særere. Morsomt at det ble lagt merke til! :!: Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Ja, den ser sinna ut den katta. Tenkte den fresa til ballen, syns det står noe DOG-greier på den. Det siste var stilig, veldig syns jeg. Endret 4. juni 2010 av pybalto Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 4. juni: Bli lys Bildet fikk meg til å tenke på sitatet "I saw God" ... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Ja, den ser sinna ut den katta. Tenkte den fresa til ballen, syns det står noe DOG-greier på den. Det siste var stilig, veldig syns jeg. Takk. Du har helt rett, og du så noe jeg ikke har lagt merke til selv. Det er tydeligvis en ball beregnet for små h*nder, det står Air D*g på den. Ikke fortell det til kattene mine... 4. juni: Bli lys Bildet fikk meg til å tenke på sitatet "I saw God" ... Hehe, jeg tenkte faktisk noe tilsvarende, men tenkte det var litt småblasfemisk å dra inn Guds navn i bildene mine -- det må da være måte på å være pretensiøs. "Bli lys" var det nærmeste jeg kom på uten nevntes direkte innblanding. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 4. juni: Bli lys Bildet fikk meg til å tenke på sitatet "I saw God" ... Det fikk meg til å tenke "ååå så kult!" Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 5. juni: Solregnbue Takk for pene ord om det forrige solfenomenet jeg observerte. Så noe litt spesielt på himmelen i dag også, solen hadde fått en regnbue rundt seg. GF1-en hang med. Skulle bare hatt litt videre vinkel. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det leste jeg om på vg-nett (eller dagbladet). Der sto det hva det skyldtes også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Så noe litt spesielt på himmelen i dag også, solen hadde fått en regnbue rundt seg. GF1-en hang med. Skulle bare hatt litt videre vinkel. Den så jeg også - nede i Vestfold; men der var den ikke like fin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå