Skurdalen Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hei. Nå har vi fått oss ny tv i heimen, en 42" phillips tv med full HD. Men når jeg skulle koble til igjen en kombinert DVD og videofilmavspiller som vi hadde brukt før, så oppstå det problemer. Spilleren er såpass gammel at den er koblet til med SCART. DVDavspillingen fungerer helt som det skal, men når jeg bytter over til videofilmavspilling, så får ikke tv'n noe signal lenger sier den. Er det noen som vet om noe lurt jeg kan prøve til dette, eller må jeg rett og slett kjøpe en mer moderne spiller? Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 hvis jeg var deg ville jeg investert i enten en blu ray spiller eller en HTPC som greier å håndtere full hd. Du får ikke utnyttet potensialet i en Full-HD tv med DVD-spiller og scart kabel. Jeg anbefaler deg på det sterkeste å legge DVD-spilleren på hylla xD Lenke til kommentar
Skurdalen Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Jaja, dvdspilleren vet jeg at det er mer enn nok å velge i så jeg får til, det er ikke den delen som er et problem. Det er videofilmdelen som er problematisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå