andre3028 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hei. Sliter veldig med at jeg får svettesår mellom lårene når jeg er i aktivitet. Lårene gnisser mot hverandre og det svir utrolig mye og jeg blir helt rød og får stygge svettesår. Noen som vet om noe som hjelper mot dette og som har ærfaringer? Takker for alle svar Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Slet med samme problemet. Løsningen er å kjøpe en varmeshorts, jeg har select sin og syns den er passe tykk og varm. Når uhellet først er ute så er det bare og kline på med sinksalve. Her fant jeg et bilde av en fra select (håper den kun er for damer). Endret 27. mai 2010 av martin808 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 ok tusen takk er vel greiest å gå naken under den sånn at ikke bokseren forsvinner opp og lårene gnikker? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg går med bokser, du må bare passe på at den blir nede når du tar på varmeshotsen! Det som er viktig å huske på er at man blir svett og _alt_ blir vått. Hvis man må på do osv kan det bli litt problematisk å få alt til å ligg rett når man tar den på igjen. Siden du egentlig ikke trenger noe ekstra varme så vile jeg anbefale en som er tynn, men ikke en som ser ut som thigst for jenter. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 hehe okey takk for tipset får ta meg en tur innom en sportsbutikk i morgen å se om de har det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå