Thode Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Finnes det en enkel måte å bestemme antall desimaler på i AS? Takk for den. Så ikke umiddelbart noen forskjell. Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Har ikke skolepcen her nå så orker ikke laste det opp... så lenge jeg ikke får noe annet bra tilbake Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg har en registreringsapp til et svømmestevne? Registrering av medlemmer, skriv ut liste, se om de har betalt kontigent. Hvis de ikke har betalt kan du senere endre denne til betalt etter den aktuelle brukeren er registrert. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg har en registreringsapp til et svømmestevne? Registrering av medlemmer, skriv ut liste, se om de har betalt kontigent. Hvis de ikke har betalt kan du senere endre denne til betalt etter den aktuelle brukeren er registrert. Care to share, please? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Litt OT: Var det kl. 09:00 dere fikk forberedelsehefte? Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Litt OT: Var det kl. 09:00 dere fikk forberedelsehefte? ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Litt OT: Var det kl. 09:00 dere fikk forberedelsehefte? Ja. Jeg har lagt den ved som vedlegg. IT2 forb..pdf Lenke til kommentar
Tina Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Det står jo ingenting på eksamen eller i vurderingsinstruks om språk. Eller gjør det? en i vår klasse spurte om han kunne bruke php, og læreren gjorde undersøkelser, og han sa at det var greit. Lenke til kommentar
caline Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg har en registreringsapp til et svømmestevne? Registrering av medlemmer, skriv ut liste, se om de har betalt kontigent. Hvis de ikke har betalt kan du senere endre denne til betalt etter den aktuelle brukeren er registrert. Care to share, please? JA! Lenke til kommentar
EdgeOfTheEarth Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg har en registreringsapp til et svømmestevne? Registrering av medlemmer, skriv ut liste, se om de har betalt kontigent. Hvis de ikke har betalt kan du senere endre denne til betalt etter den aktuelle brukeren er registrert. Care to share, please? JA! JAAAAAAAA c'mon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Den kommer til å ligge ute i 1 minutt fra nå! For å skape litt spenning, håper jeg ingen som skaffer seg denne "gyldne" fila deler den videre. NÅ ER DEN UTE! Endret 31. mai 2010 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Den kommer til å ligge ute i 1 minutt fra nå! For å skape litt spenning, håper jeg ingen som skaffer seg denne "gyldne" fila deler den videre. Edit: Det var det minuttet... Ingen nedlastninger. Jeg har tradet med "Phase". Nooo, ett minutt er ikke nok for oss som fortsatt sitter og leser om dokumentasjon . Mulig å legge den ut i 30 sekunder? Skal holde F5 inne nå! Hvis du vil trade noe med meg er jeg åpen for det. Har en god del oppgaver i AS3 . EDIT: Stikker og legger meg nå, ha lykke til alle sammen! Så sees vi etter eksamen er unnagjort! EDIT2: Tusen takk, dette setter jeg pris på! Endret 31. mai 2010 av evilleader360 Lenke til kommentar
EdgeOfTheEarth Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Den kommer til å ligge ute i 1 minutt fra nå! For å skape litt spenning, håper jeg ingen som skaffer seg denne "gyldne" fila deler den videre. NÅ ER DEN UTE! FØKKKKKK jeg sitter på skole-PCen her.. det tar altså tre min å få lagra fila, så når den endelig begynte å laste ned, sååå gikk jo ikke det. ta hensyn og la fila ligge ute i minst 10 min? Lenke til kommentar
Vibe89 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Du koser deg nå Flerek, haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Her er linken til nedlasting: LINK Passordet får du på PM, hvis du spør. Lenke til kommentar
kommer Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Her er linken til nedlasting: LINK Passordet får du på PM, hvis du spør. DØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ! Lenke til kommentar
fed_ex Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Gidde å sende passordet til meg el flerek?? hadde vært evig takknemlig!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Nå tar jeg kvelden. Lykke til i morgen! Lenke til kommentar
EdgeOfTheEarth Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Her er linken til nedlasting: LINK Passordet får du på PM, hvis du spør. ANYONE: hva er passordet???! (I'm desperate!) flerek har visst tatt kvelden Lenke til kommentar
EdgeOfTheEarth Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 hvis noen vil dele det passordet, så blir jeg glad og takknemmelig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå