Teac Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Får opp denne pop-upen på forumet hele tiden. Er dette noe som skal skje eller har jeg virus? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Dette har etter alt å dømme med sikkerhetssertifikater som er godkjent eller avslått i nettleseren din. Du kan selv angi disse manuelt eller blokkere de om du ønsker. Det er altså innstillinger i din nettleser som må endres. Noe virus har du nok ikke. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Mulig det, men jeg godtar ikke alt av sertifikater jeg ikke kjenner til. Diskusjon.no har aldri tidligere hatt noe form for sertifikat som jeg har sett. Ikke er det https. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Men om du ser på bildet du har lagt ved, er det ei heller forumet som spør om klarering, men en server hos "adviva.net", dette er trolig reklamerelatert og derfor noe du ikke bør godkjenne som sikkerkilde uten videre. Usikker på hvorfor den fremkommer, men det har vært mye klager og irritasjoner rundt reklamen på forumet den siste tiden. Dette har mulig sammenheng. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Ja, mulig det. Det poppet hvertfall opp konstant, og er rimelig sikker på det var herfra.. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Får denne jeg også: Bilde Har ikke trykt godkjenn, trykker avvis, men den kommer bare tilbake igjen, popper opp konstant til tider. Har fått den hjemme og på jobben. Endret 28. mai 2010 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Ja, samme som meg. Den forsvinner heller ikke. :/ Har googlet det, men finner ikke noe om det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg har samme problemet, registrerte i trackern istedt. Popupen gir seg ikke før man har trykket Accept. Vil vite hva jeg aksepterer egentlig.. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Samme hos meg. Dvs har ikke fått den i IE men får den i Opera. En annen snodig ting som har skjedd flere ganger i det siste når jeg har skrevet innlegg med linker, og sjekker linken etter at jeg har postet - så blir jeg tatt til en eller annen tilfeldig side som selger et eller annet. Lukker salgssiden og går tilbake til forumet, og så er alt normalt igjen. Lurer på om den der adviva-greia (viva advertising?!) kan ha noe med det å gjøre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg