Toppris Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hvis dere jenter tror at kjæresten deres dumper dere pga puppestørrelsen deres, så A) var ikke kjæresten noe i utgangspunktet å holde fast på B) er dere veldig naive Jeg tror A forekommer sjeldent. Hvis en gutt sier til en jente "Beklager, jeg tror bare ikke at det vil fungere", og så hopper dere rett til "Åå? Er det fordi jeg har små pupper?!", da har dere misforstått hvordan et forhold fungerer. 3 Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hahaha, hadde samboeren min ditcha meg bare fordi han ville ha en jente med større pupper, hadde jeg bedt han gå og suge seg selv! Jeg hadde nok blitt litt lei meg, såra. Men gjør det jo egentlig jævlig lett for meg å komme over han da.. Er ganske fornøyd med kroppen min, så om han hadde funnet ut at han ville gjort det slutt med meg, fordi jeg hadde for små pupper, hadde jeg nok egentlig bare blitt litt satt ut.. Først og fremst for det hadde kommet ganske uventet, i og med at jeg har store nok pupper, og at han er mer en rumpe-gutt, og baken min er det heller ikke noe galt med :'D Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg og en kompis satt en dag å snakket om pupper og silikon osv. Så begynte jeg å lure. Hva mener egentlig jenter om å bli dumpet for en annen jente med større pupper?Tenker de over det? Tenker de at de ble dumpet fordi dem hadde for små pupper (selv om det kan være en annen grunn)? Får dere jenter dårlig samvittighet? Hvis en du likte kjempegodt eller kjæresten din dumpet deg, og ble sammen med en annen jente med større pupper, hvordan ville du reagert? Hvem er det som dumper noen pga. puppestørrelsen da? Hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jenter som blir dumpet for en annen jente med større pupper burde prise seg lykkelig over å bli kvitt tullingen. Hvis det er eneste årsaken. Men å tro at det er eneste årsaken ville nok være litt enkelt. Ville nok heller være noe han sa fordi den nye tilfeldigvis hadde større pupper, og han gav blaffen i deg. Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 For en fantastisk diskusjon. Om en gutt ditcher en dame pga puppestørrelse er det feil, men om ei dame ditcher en gutt pga pikk størrelse, det er opplest og godtatt! Likestilling my ass! Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg og en kompis satt en dag å snakket om pupper og silikon osv. Så begynte jeg å lure. Hva mener egentlig jenter om å bli dumpet for en annen jente med større pupper?Tenker de over det? Tenker de at de ble dumpet fordi dem hadde for små pupper (selv om det kan være en annen grunn)? Får dere jenter dårlig samvittighet? Hvis en du likte kjempegodt eller kjæresten din dumpet deg, og ble sammen med en annen jente med større pupper, hvordan ville du reagert? Hvem er det som dumper noen pga. puppestørrelsen da? Hvor gamle er dere? Jeg er en person som sitter å tenker mye, og har veldig lett for å kommer opp med spørsmål om alt mulig. Derfor kom dette spørsmålet inni hode mitt Hvis du vil ha et annet spørsmål kan jeg godt gi deg et: Når du handler på natten på en shellstasjon, hvorfor står det "ha en fin dag" nederst på kassalappen og ikke "ha en god natt" elr noe slikt? For en fantastisk diskusjon. Om en gutt ditcher en dame pga puppestørrelse er det feil, men om ei dame ditcher en gutt pga pikk størrelse, det er opplest og godtatt! Likestilling my ass! Du sier noe der ja. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 For en fantastisk diskusjon. Om en gutt ditcher en dame pga puppestørrelse er det feil, men om ei dame ditcher en gutt pga pikk størrelse, det er opplest og godtatt! Likestilling my ass! Hæ? Når i all VERDEN blei det greit? Det er det teiteste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 For en fantastisk diskusjon. Om en gutt ditcher en dame pga puppestørrelse er det feil, men om ei dame ditcher en gutt pga pikk størrelse, det er opplest og godtatt! Likestilling my ass! Pupper har jo forsåvidt bare med utseende å gjøre. Penisen er en relativt viktig del av den seksuelle aktiviteten. Puppene kan selvsagt involveres, men på ingen måte i like stor grad. 1 Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Latterleg, kven er du til å bestemme kor stor del av seksuell opphisselse pupper har og sei for nokon? Store pupper kan vere meget opphissande, nett som rare pupper kan vere ein meget meget stor turn off. Det trengst ikkj ein stor penis for å tilfredstille eit kvinnfolk. Dette har blitt bevist gang på gang. Penis er og ein del av utsende til ein mann. Så det vil vere like overfladisk å dumpe ein mann pga penistørrelse som for ein mann å dumpe ei dame pga puppestørrelse. Sånn som vårt samfunn er i dag er det mange ungdommer (13-17) som er meget meget bekymret over at dei har for liten penis. Noko ein ser klart i den seksuelle delen av forumet her. Pupper er ein viktig del av utsende, og om ein bryr seg veldig mykje om utsende, kan det vel bli nødvendig å dumpe nokon om dei har "feil" pupper. Men at det er ein fin ting å gjere er noko annet. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Les alt jeg skrev på nytt igjen er du snill. Jeg snakker om SEX 101 her, bien og blomsten, penis meets vagina. Sex. Snakker altså IKKE om utseende (uavhengig om det er pupper eller penisen). Lenke til kommentar
nnys Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Seriøst? For et jævlig latterlig spørsmål. I'm out. *facepalm* Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hah, ein kar som dumper ei dame for ei anna med større frontparti? Gled deg lykkelig over at du ikkje kasta vekk meir tid på ein sånn person. heh ja! om det hadde vært tilfelle hadde jeg egentlig bare ledd meg ihjel og lurt på om han hadde fått en slags hjernesykdom. nå er kjæresten min 23 år gammel da, og en smart gutt, så det skal en ulykke til. xD men hadde han fått seg ny dame hadde ikke det med pupper vært det første jeg hadde tenkt på hehe. Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 ang penisstørrelse på gutter, så er det bedre med en normalt størrelse penis enn en stor penis. (au!) dessuten er det bedre med gutter som kan litt mer enn å bare putte den inn og ut Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 ^akkurat det kommer vel strengt tatt noe an på hvordan dama og mannen er skapt nedentil, og hvordan de passer sammen.. Lenke til kommentar
warneck Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 For en fantastisk diskusjon. Om en gutt ditcher en dame pga puppestørrelse er det feil, men om ei dame ditcher en gutt pga pikk størrelse, det er opplest og godtatt! Likestilling my ass! Pupper har jo forsåvidt bare med utseende å gjøre. Penisen er en relativt viktig del av den seksuelle aktiviteten. Puppene kan selvsagt involveres, men på ingen måte i like stor grad. Har du hatt sex? Om du ikke vet at fysiske attributer er veldig viktig for mannens (og kvinnens) opplevelse av den seksuelle akten så trenger du å komme deg litt ut. Penisen trenger absolutt ikke å være mer viktig for kvinnen, enn pupper og vagina er for mannen. Nå skal det nevnes at størrelsen på vagina er like viktig som størrelsen på penis for kvinnens opplevelse av samleiet. Om sexlivet ikke fungerer, selv etter forsøk på å reparere, så bør man vurdere hvorvidt forholdet har noen fremtid. Det er selvsagt avhengig av hvor høyt man prissetter seksuelt samleie - da det er ganske individuelt. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Nei, melder meg ut av denne, ettersom jeg bare sitter igjen med inntrykk av at noen av dere ikke klarer å ha sex uten at den andre part har pene øyne, store pupper, en smokin' hot ass og lange bein. @warneck: du sier altså at du ikke kan få en orgasme med en flatbrystet jente? Toppris out. Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hadde jeg bltt dumpet til fordel for en annen jente med større pupper hadde jeg blitt overrasket hvor overfladisk han var, og så ville jeg funnet en som likte mine Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Typisk jentelogikk er at hvis typen dumper deg og etterhvert finner seg en dame, som tilfeldigvis har større pupper, så ble du dumpet pga puppene. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Hadde jeg bltt dumpet til fordel for en annen jente med større pupper hadde jeg blitt overrasket hvor overfladisk han var, og så ville jeg funnet en som likte mine Likte den du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå