Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til Jenter: Hva mener du om å bli dumpet av kjæresten din for ei jente med større pupper?

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis satt en dag å snakket om pupper og silikon osv. Så begynte jeg å lure. Hva mener egentlig jenter om å bli dumpet for en annen jente med større pupper?

Tenker de over det? Tenker de at de ble dumpet fordi dem hadde for små pupper (selv om det kan være en annen grunn)? Får dere jenter dårlig samvittighet?

Hvis en du likte kjempegodt eller kjæresten din dumpet deg, og ble sammen med en annen jente med større pupper, hvordan ville du reagert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm..

Kommer jo helt an på hvor gammel man er. Jeg (17 år) ville nok ikke streifet så mye over at puppestrl til den nye jenta hadde vært grunnen. Såklart er det nok kjipt å tenke på at han har fått seg en ny en med finere kropp, men da kan jeg sikkert trøste meg med at hun ikke er like snill og smart som meg (kan ofte hjelpe å tenke sånn, he, he)

Jeg tror gutter begynner å tenke mindre på pupper når de ser etter kjæreste jo eldre de blir.

Jeg aner jo ikke hva du tenker, men jeg håper virkelig du tenker på personlighet, såklart litt kropp også, og ikke bare bhstrl. Er ikke alltid at bhstrl matcher IQ.

Vi jenter får nok ikke dårlig samvittighet over at vi har små pupper, heller dårlig selvbilde/selvtillit.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hvis det er grunnen til at det blir slutt, pga av han vil være sammen med noen med større pupper, da er det noe som skurrer i fra før av.

Hvis man er glad i jenta så spiller ikke slikt noen rolle. Ser for meg dette kan skje i ikke så seriøse fjortisforhold.

Lenke til kommentar

Hvis det hadde skjedd nå, hadde jeg syntes gutten var ganske kresen, siden jeg har ganske store pupper. Men hvis det hadde skjedd om 10 år, hadde jeg virkelig ikke brydd meg om puppestørrelsen på den nye jenta.

Eller, jeg tror jeg ikke hadde merket om jenta hadde større pupper, det hadde ihvertfall ikke plaget meg.

Lenke til kommentar
Gjest penny

Jeg reagerer på at du lurer på om jenter får dårlig samvittighet av å ha små pupper - det kan vel ikke vi noe for! Hvorfor skal vi ha dårlig samvittighet for hvordan vi er skapt? Eller har du bare ikke forstått i hvilken sammenheng man bruker dårlig "samvittighet"?

Dårlig samvittighet er vel mer det gutten som dumper dama med små pupper for en med store - om han båre bryr seg om dette burde få i så fall.

Uansett så er det nok et spørsamål om hvor store komplekser jenta har for sine små pupper om hun reagerer på at den nye dama di har større. Hvis dette er noe hun er vledig usikker på i utgangspunktet er det klart at tanken kan streife. Men hvem vil vel være sammen med en fyr som bryr seg mer om puppene til en dame enn personligheten..? Ikke jeg i hvertfall

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis satt en dag å snakket om pupper og silikon osv. Så begynte jeg å lure. Hva mener egentlig jenter om å bli dumpet for en annen jente med større pupper?

Tenker de over det? Tenker de at de ble dumpet fordi dem hadde for små pupper (selv om det kan være en annen grunn)? Får dere jenter dårlig samvittighet?

Hvis en du likte kjempegodt eller kjæresten din dumpet deg, og ble sammen med en annen jente med større pupper, hvordan ville du reagert?

[Gutt] Det er en problemstilling jeg aldri har tenkt på og håper virkelig ikke det er så mange gutter der ute med så lite i skallen, som ville ha gjort noe så dumt!

Lenke til kommentar

Såklart er det nok kjipt å tenke på at han har fått seg en ny en med finere kropp

Hmmm, for min del betyr ikke større pupper at jenta har finere kropp, men det er godt vi er forskjellige... :)

Jeg er jo litt eldre enn deg, og kan si at jeg tenker mindre og mindre på puppestørrelse, har heller fokus på personlighet. :love:

Lenke til kommentar

Sier meg enug med 'PolarCow' - jeg er jente med litt mindre pupper enn snittet, men de er fortsatt fine i fasong.

Store er ikke ensbetydende med fine, små er ikke ensbetydende med at andre damer ser bedre ut. Det kommer ikke an på antall cm, men hvordan man bærer de.

Lenke til kommentar

[Gutt] Det er en problemstilling jeg aldri har tenkt på og håper virkelig ikke det er så mange gutter der ute med så lite i skallen, som ville ha gjort noe så dumt!

Dessverre så er det faktisk en del gutter som er slik at de dumper kjæresten din har, for en annen jente med større. :hrm:

Lenke til kommentar

Takk for mange gode svar ! :)

Jeg er enig i at gutter ikke skal skifte kjæreste pga puppestørrelsen, men dessverre fins det noen slike gutter i verden.

Derfor jeg lurte litt på om hvordan dere ville reagert om dere var an av dem som var så uheldig å bli dumpet av en slik gutt, og hva dine tanker er om det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...