Kyy Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Heisann godt folk! Er på jakt etter en ny bærbar til sommeren. Den skal brukes til spill, applikasjoner som visual studio, photoshop og audio/video redigering. Jeg har sett på: Alienware M15X: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/AWM15X4988NO/alienware-m15x Packard Bell iPower (GX?)http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/IPOWER767NCD/packard-bell-ipower Lurer på om noen har erfaring med noen av modellene, Pros/Cons og hva som gir mest valuta for pengene. Setter pris på alt av svar! Endret 27. mai 2010 av Kyy Lenke til kommentar
thomit Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Sånn rent umiddelbart: Packard'en har et litt bedre grafikkort, men med forrige generasjon prosessor. Jeg tror faktisk du kan finne bedre tilbud på pris/ytelse enn begge disse. En rekke gode alternativer blir diskutert i noen av de andre trådene her i forumet. Begge alternativene dine er litt utdaterte faktisk ... og det er typisk Elkjøp Endret 27. mai 2010 av thomit Lenke til kommentar
Kyy Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Sånn rent umiddelbart: Packard'en har et litt bedre grafikkort, men med forrige generasjon prosessor. Jeg tror faktisk du kan finne bedre tilbud på pris/ytelse enn begge disse. En rekke gode alternativer blir diskutert i noen av de andre trådene her i forumet. Begge alternativene dine er litt utdaterte faktisk ... og det er typisk Elkjøp Skjønner. Jeg la merke til det jeg også, er tross alt 08 modeller (?) Greia er at jeg ruger på et gavekort på 3000kr så det passet fint å bruke det på en ny bærbar. Har du noen andre alternativ? Som ligger rundt 10.000? Trenger ikke være elkjøp, hehe. Endret 27. mai 2010 av Kyy Lenke til kommentar
thomit Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Vel, ta en titt i bærbar-forumet. Asus X77 er en populær modell til like under 10.000, med brukbart grafikkort og moderne prosessor. Kanskje litt ventetid. Det er bare ett av alternativene, det er et par andre også. PS: Siden du nevner audio/video redigering, så ville jeg sett om jeg kan komme under 10.000 med en Core i7 prosessor, eller en Core i5 og med SSD harddisk. Multicom Compal NBLB2 er en god allroundmaskin som kan konfigureres etter ønske. Endret 27. mai 2010 av thomit Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 ligg i alle fall unna packard bell, det er maskiner det stinker rævva kvalitet fra. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Tre mellomklasse gaming bærbare fra Acer her. Acer Aspire 5551G , pris 5995kr. Acer Aspire 5553G,pris 7495kr. Acer Aspire TimelineX 5820TG,pris 7495kr. Og en fra Toshiba. Toshiba Satellite L650-12X ,pris 7495kr. Alle disse modellene er noenlunde like og med samme spec som Asus X77JA, men kvaliteten på Asus er nok noe bedre og det betaler du litt ekstra for. Endret 27. mai 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 pcexpress.no x77jq ta en titt på den. Lenke til kommentar
Kyy Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Takker for alle svar! Får bryne på saken utover sommeren og håpe jeg får tatt en avgjørelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå