Gå til innhold

iPhone: Hvordan få det rimelig nok?

Anbefalte innlegg

Mobilen jeg har nå er slitt og går i lås bare jeg kikker på den. Har i det siste lekt med tanken om å kjøpe meg iPhone, i stedet for å gå for det samme gamle fra Sony Ericsson og Nokia. Problemet er prisen. Jeg har ikke anelse på hvordan abonnementene fungerer, tross i at jeg har kikket litt på Telenors sider.

Jeg er student, og da sier det egentlig seg selv at jeg ikke kan gå for noen av de med minstepris på 14000 kr. Per nå har jeg et simpelt "betal 200 kr i måneden og bruk det"-abonnement som foreldrene mine betaler. Tviler for at de godtar regning på 1000 kr i måneden.

Så, folkens. Hvordan får jeg meg en iPhone til overkommelig pris, et godt abonnement som ikke koster allverden og der jeg ikke må være grinebiter hver gang jeg surfer nettet?

Takker så mye for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ønsker å kjøpe en splitter ny 3GS nå bare uker før 4G kommer så er noe av det billigste du finner hos Chess.

Med ChessKunde nedbetaling 249,- så koster den totalt ca. 4990,-

Har vært Chess-kunde selv og synes de er flinke på kundeservice og til å ha gode priser, så synes det var et OK tilbud.

-KJ

Lenke til kommentar

Var ikke klar over at 4GS kommer så snart. Da venter jeg i så fall på den. Blir den svært mye dyrere?

den vil koste like mye som 3GS da den kom ut... MEN den kommer i USA i JUNI det vil si at den er ikke i Norge før ut på høsten tipper jeg... merkelig om den kommer til Norge samtidig som USA vertfall...

Endret av Martin_Norge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...