Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lyd i Opel corsa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går nok greit det. 300w rms er helt passe. Jeg har forsterkere

som for øyeblikket leverer 4x 85w rms og 1x 1400w rms (ikke at

det brukes hele tia), men det går fint med originalt batteri og

original dynamo for meg hvertfall (tror batteriet er nytt fra '03). :)

Dog så klarte jeg å tappe batteriet helt her om dagen (første gang),

men det var fordi jeg lot frontsettet spille ganske høyt i 2-3 timer

uten at bilen var på - drev å polerte og vaska bilen og sånt. ;)

Lenke til kommentar

Det skal gå fint å drive den forsterkeren ja, men skal du bruke den forsterkeren til suben?? Den er vel litt liten til det ;)

Og hva skal du drive resten av høyttalerene i bilen med? fortrinsvis fronthøyttalerene?

Er vel ikke så kult med masse bass også holder ikke (front)høyttalerene følge ;)

Lenke til kommentar

Det er en pakke på Ice audio så eg får til 3000 med kabler å alt. eg kjenner en fyr som har det der og han eg ganske fornøgd med det.

Intil videre skal spilleren dra frothøgtalerene 50x4W.. trur eg skal brokoble fronthøgtalerene siden det er kunn 2 i bilen og 4 utganger på spilleren..

Endret av MarF
Lenke til kommentar

Det er en pakke på Ice audio så eg får til 3000 med kabler å alt. eg kjenner en fyr som har det der og han eg ganske fornøgd med det.

Intil videre skal spilleren dra frothøgtalerene 50x4W.. trur eg skal brokoble fronthøgtalerene siden det er kunn 2 i bilen og 4 utganger på spilleren..

50w x 4 Max ja, det vil si ca 4x15w rms, så da må du i det minste ha høypassfilter til fronthøyttalerene dine... Og spilleren kan ikke brokobles ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...