MarF Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Halla Greier dynamoen å dra dette i en opel corsa? dynamoen er 55 A og 14V Link: http://iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=10190 http://iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=16024 Jeg får kjøpt dette i pakke.. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Går nok greit det. 300w rms er helt passe. Jeg har forsterkere som for øyeblikket leverer 4x 85w rms og 1x 1400w rms (ikke at det brukes hele tia), men det går fint med originalt batteri og original dynamo for meg hvertfall (tror batteriet er nytt fra '03). Dog så klarte jeg å tappe batteriet helt her om dagen (første gang), men det var fordi jeg lot frontsettet spille ganske høyt i 2-3 timer uten at bilen var på - drev å polerte og vaska bilen og sånt. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Det skal gå fint å drive den forsterkeren ja, men skal du bruke den forsterkeren til suben?? Den er vel litt liten til det Og hva skal du drive resten av høyttalerene i bilen med? fortrinsvis fronthøyttalerene? Er vel ikke så kult med masse bass også holder ikke (front)høyttalerene følge Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Enig med cossie, er kjipt å høre på en bass som overdøver alle andre frekvenser... Men den forsterkeren er vel grei så lenge han brokobler? 240w rms er da noe... Lenke til kommentar
MarF Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Det er en pakke på Ice audio så eg får til 3000 med kabler å alt. eg kjenner en fyr som har det der og han eg ganske fornøgd med det. Intil videre skal spilleren dra frothøgtalerene 50x4W.. trur eg skal brokoble fronthøgtalerene siden det er kunn 2 i bilen og 4 utganger på spilleren.. Endret 28. mai 2010 av MarF Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Tviler sterkt på at spilleren sin innebygde forsterker kan brokobles ) Focal forsterkeren er ganske bra til frontsett, mens suben er ikke noe jeg ville anbefalt. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Det er en pakke på Ice audio så eg får til 3000 med kabler å alt. eg kjenner en fyr som har det der og han eg ganske fornøgd med det. Intil videre skal spilleren dra frothøgtalerene 50x4W.. trur eg skal brokoble fronthøgtalerene siden det er kunn 2 i bilen og 4 utganger på spilleren.. 50w x 4 Max ja, det vil si ca 4x15w rms, så da må du i det minste ha høypassfilter til fronthøyttalerene dine... Og spilleren kan ikke brokobles Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 3000,- er jo en fin pris hvis du får alt tilbehør + kasse og alt da, men jeg ville nok prioritert et skikkelig frontsett m/ forsterker først. Lenke til kommentar
MarF Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Hvor er de best å jore forsterkeren? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det beste er å sveise inn et feste baki, men setebelte bolten skal også fungere greit. Husk å pusse deg ned til reint gods Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå