spetwols Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Hei! Nå er jo jeg en meget stor a-ha fan, og de skal jo gå av i år. De har da farewell tour nå. Jeg tenkte og hylle dem, med og lage en kjempe tribute video. Lurere på hvordan jeg burde lage den ? Jeg har ett gigantisk a-ha akriv på pcen, med bilder,videoer fra konserter osv, samt alle platene. Har også noen ferdigheter i adobe after effects, så jeg kan lage intro eller noe tøft der. Så jeg lurer på tips til hvordan jeg kan få organisert dette, så det blir kjempebra! ? Burde jeg starta med og lage en intro, og oppsumere alt, dvs alle priser dem har vunnet osv. Eller burde jeg kansje gjøre alt det gjneom hele filmen ? Kansje starte med de største sukksene dems og vise noen klipp fra dem ? Hehe, jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre dette, så blir tusen takk for tips og råd! Aldri laget dette før. Burde jeg forresten bruke musikken dems, eller en annen type ? Er litt tøft med thems osv. Kansje starte med og lage en intro, med et tøft filmthems ellernoe, kasnje ?? Tusen takk for alle gode råd og tips!!! EDIT** Bruker forresten adobe after effects og premiere. Endret 27. mai 2010 av spetwols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå