Tacc Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Hei, skal handle meg 240 nå snart. Jeg vil ikke ha den helt orginal, så må til å mekke litt på den. :!: Det jeg har planer om å gjøre med den nå er: -Felger (aner ikke åssen, kom med forslag) -Soting -Senking (tenker 40mm) -Hvite blinkere -Ei lita vinge (?) -Ny grill (?) trenger hovedsaklig forslag om felger (mellom 16-18 tommer) Kom med forslag!! Endret 27. mai 2010 av Tacc Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Her har du mitt forslag: Kjøp en annen bil! 1 Lenke til kommentar
Tacc Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 haha, hadde du hatt en god grunn så kansje jeg hadde tenkt på det Lenke til kommentar
Rick Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Syns at 240 er en bil som ikke kler mye styling. Få den skikkelig nært moder jord også gi den fine felger med brei kant. Eiker sine er grei nokk, men mye pent å velge mellom. Som vinge kan du jo se etter en Volvo Gruppe A vinge, syns den ser best ut på en 240. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Mine tips: - Så original som mulig - Nye felger - Om du skal ha soting; ikke søppelpose- soting - Ikke nye skjørt, fangere eller spoiler - Senk er OK så lenge bilen ikke subber i bakken, for å ta i litt Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 For spoiler: Kutt opp en euro palle så du bare har den ene delen, skru fast med noen treskruer, tadaa! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Det var en tid jeg kunne liste opp og ned i mente ang hvordan style opp en 240. Nå kommer jeg ikke på et eneste navn. Meeeener å huske at jeg hadde Bross-frontpoiler en stund, men etter et ublidt møte med en fartsdump (ja, bilen var så lav) sprakk den. Det du event. også kan gjøre er å modde dem hjørnene du får kjøpt til Volvo 740 frontspoiler og montere disse. Blir også pent. Felger har jeg detti helt av lasset på. I min tid var det JP, 100+ Penta, 100+ Phoenix og MiM som gjaldt. Event dem populære Volvo-felgene dem selger på Eiker. Lenke til kommentar
kokacola Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Øyelokk kan kanskje være en idè? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Finner vel sikkert noe til epa-traktor på www.tupperware.no også Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Dropp soting og vinge (med mindre du har 242, da går det ann med grp a vingen). Senk, felger, hvitblink(evt usa blink) og en dugelig polering så er du langt. Lakkere fangere funker også, spørs litt åssen farge du har. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 My top tip; - SuperDTM felger i 17-18" - Mellom 40 og 50mm senk. - Hvit og røde baklykter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå