Jarmo Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 til dere som vil være med på å starte landsomfattende PC-service. Dette har jeg(vi) behov for: Kapittel 1 Organisasjon a. Webplass/hjemmeside med admin som kan Webjobben sin b. Landsomfattende nettverk med dyktige personer c. Organisert aksjeselskap med min. 100.000,- kapital (100 dyktige personer X 1000,- kr. :wink:) d. Styre med 3-5 personer med IT/ økonomi kompetanse Kapittel 2 Inntekter: a. Salg av datatjenester og deler b. Salg av reklamer på hjemmesiden c. Salg av konsulenttjenester d. Salg av andre ting ? Kapittel 3 Utgifter a. Alle medarbeidere skal ha inntekter i forhold til fastsatte timesatser og % av salget som frittstående konsulenter b. Admin kostnader og faste utgifter som dekkes i felleskap av andels- eiere. Systemet er basert på å funkere som andelslag. c. Markedsføring og diverse(event. kontor,strøm,tlf. osv.) Kapittel 4 Kundene og markeder: a. Alle som har behov for våre tjenester Kapittel 5 Mål og meninger: a. Allianser med leverandører b. Dele landet i betjeningssektorer av våre folk kanskje sentralt delegerte oppdrag c. Bruke riktig prising av tjenester og varer d. Være tilgjengelig når det er behov for det, kvells- og helgetjester e. Dele kompetanse mellom andelseiere f. Solidariske fortjestemuligher i forhold til innsats g. Annet som jeg ikke kommer på :wink: Her har dere bare en ide`så kom med deres meninger, her i forum er det så mange dyktige folk som kan tenke seg en extra/hobby/bi-inntekt som kan organiseres på en seriøs måte. (som f.ex Snapdrive i bilbransjen) Men husk en ting, det er bedre å være liten og lykkelig 8) enn ..... Mvh E.K Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 En ting som mange shoper glemmer pr dags dato er at kunden har alltid rett, og har kunden lid under tapet så skal det kompanseres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå