Gå til innhold

Bra Pc for penga ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Hvilket kabinett du vil ha må du nesten bestemme selv...

Ellers så ser det andre ut til å passe

Lenke til kommentar

Ser bra ut det der, men skjermkortet bråker nok litt mer og er litt varmere enn feks 5870. Du lider sikkert ikke av samme støyalergi som meg så mulig du overlever :cool:

Når det gjelder kabinett så kan du gå litt etter hva du liker selv , men disse er anbefalt i hver sin størelse og til sitt bruk.

Antec p180 mini: Lite (m-atx), billig, meget høy kvalitet, plass til alle skjermkort (1stk), god kjøling, men kun 3 stk hhd plasser med stort skjermkort installert. Større alternativ med samme egenskaper er da Antec p183. :thumbup:

Fractal design r2: Støydempet, 8 hdd plasser, krever ekstra vifter for meget god kjøling, stilig design, litt større enn p180 mini.

Cooler master haf 922: Samme størelse som Fractal, bedre kjøling, litt mer støy, litt mindre nøytralt.

Corsair 700D og 800D: Kongen av kabinetter?, god kjøling, stooort, høy kvalitet.

Så har du diverse andre kabinetter fra Lian-li, Cooler master, Antec osv som også er gode. Hvis du liker utseende til et kabinett, søk opp en review på youtube og se om det er noe å satse på :)

Lenke til kommentar

Gå for Corsair Obsidian 800D. Et helt sykt kabinett med masse ny teknologi, veldig god kjøling, god plass, osv..

Du får mer HDD for penga om du bytter til 2x Samsung Spinpoint F3 1TB.

Fra Nvidia til ATi. Bytte til f.eks Radeon HD 5870.

Ellers var dette et deilig oppsett. Lykke til med kjøpinga!

Lenke til kommentar

Gå for Corsair Obsidian 800D. Et helt sykt kabinett med masse ny teknologi, veldig god kjøling, god plass, osv..

Du får mer HDD for penga om du bytter til 2x Samsung Spinpoint F3 1TB.

Fra Nvidia til ATi. Bytte til f.eks Radeon HD 5870.

Ellers var dette et deilig oppsett. Lykke til med kjøpinga!

Radeon HD5870

Lenke til kommentar

Den ramen du i første link der passer nok dårlig gitt. Den er DDR2, mens HK i oppsettet der bare støtter DDR3. Ramen i andre link er bedre ja.

Edit: Når jeg ser nærmere passer ikke CPU i hovedkortet heller. Hovedkortet i oppsettet støtter bare Intel i5-prosessorer og to av i7-prosessorene, men det er valgt en prosessor fra AMD.

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Asus Maximus III Formula er denne dårlig ??

Ja det er et bra HK. Ta hd5870 vapor-x. Mye mer for pengene enn 470. Du må huske at HKet er socket 1156 og prosessoren du har er am3.

så den er bra ?? eller burde jeg gå for noe annet ??

er den bra ?? svar innen i morgen for da skal jeg bestille !

Asus Maximus III Formula er denne dårlig ??

Ja det er et bra HK. Ta hd5870 vapor-x. Mye mer for pengene enn 470. Du må huske at HKet er socket 1156 og prosessoren du har er am3.

så den er bra ?? eller burde jeg gå for noe annet ??

er den bra ?? svar innen i morgen for da skal jeg bestille !

hjelp innen i morgen !!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...