PSycHOerlENd Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Engelsk matte... Prøver å løse den her. Derfor må jeg vite hva even-valued betyr. Takk for et raskt svar! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jaså. Project Euler. Du har klart den første vel? Det er rett og slett snakk om alle tallene som er delelige på 2 (partall). Lenke til kommentar
PSycHOerlENd Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Jaså. Project Euler. Du har klart den første vel? Det er rett og slett snakk om alle tallene som er delelige på 2 (partall). Tusen takk Nå fikk jeg rett svar ja. Og ja, jeg klarte den første Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Den første var veldig lett. Jeg ser det er mange som programmerer for å løse oppgavene. Hva gjør du? Lenke til kommentar
PSycHOerlENd Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Den første var veldig lett. Jeg ser det er mange som programmerer for å løse oppgavene. Hva gjør du? Hva jeg gjør? Hva jeg programmerer? Jeg begynte med Actionscript 2.0, så lærte jeg meg JavaScript og PHP. Programmerer fordi jeg kan bruke logikk og kreativitet. Begynte nettopp med Project Euler fordi jeg ville ha en liten utfordring, og da har jeg noe å programmere. Har nettopp fått "Pjatt" til å fungere sånn nogenlunde. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Åja, slik. Artig. Nei, jeg lurte kanskje på om du løste oppgavene på andre måter. Utenom programmeringen. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg har slettet et par poster som både var off topic og gikk på person. Tilsynelatende noe umotivert. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå