noreg Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 hei! er på leting, etter noen som er synsk. pga, lurer på ett par ting. blant annet<. om jeg kommer inn på byggfag linjen. så hadde vært finnt om noen her på forumet, kanskje er synsk???? eller kjenner noen som er det? eller veit av noen brae spåtelefoner. hvis du har noe å komme med, så skriv telefon nummeret. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Synske folk finnes vel ikke så vidt jeg vet. Hvis du har søkt bygg så kommer du vel mest sannynligvis inn, selv med lave karakterer. Du får vel meld når du kommer inn. Lenke til kommentar
noreg Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 selv om linjen heter bygg, så trenger ikke snittet å ligge på 2,0! et år kan det ligge på 5 så bygg, er en av de vanskeligste linjene å komme inn! :S Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Err. Nei. Det er byggfag, det var ikke vanskelig i 1980, ikke i 1990, i fjor eller året før der. Det er ikke vanskelig i år heller. Jeg er synsk, hvis du fikk 3 eller bedre i snitt, kommer du inn. Spår i syltetøy og rispapir. Lenke til kommentar
noreg Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 jeg har jo ikke fått 3 men noe rundt der ja. men er du synsk? ;P ELLER er det bare jeg som er litt uklok no? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg er synsk. Du kommer inn. Lenke til kommentar
noreg Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 okei. hvis du er synsk le professeur, hva kommer jeg da oppi på prøve muntlig i morgen? og hva hvilket fag kommer jeg oppi på muntlig eksamen? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg ga deg en smakebit av mine spådommer. Vil du ha mer? Pay up. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg er også synsk, og du kommer inn på byggfag. På muntlig eksamen kommer du opp i RLE. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Jeg er også synsk. De andre over her er sjarlataner. Du kommer ikke inn på byggfag. Med mindre du gir meg en høvding. Da skal jeg med glede forandre skjebnen til din fordel. Jeg er nemlig også født med evnen til å forandre fremtiden. Endret 27. mai 2010 av Kataton Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Jeg ser deg i krystallkula mi: Edit: Glemte å si det, jeg er også spådame. Endret 27. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
.... Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Endret 3. januar 2012 av .... Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 No shit "noreg"... Når du blir omtrent, 3 år eldre, og har studiekompetanse, se på denne tråden, og føl deg eid. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 og har studiekompetanse Mja, jeg får ikke inn det. Kanskje vi får inn forskjellige lokalsendinger. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 lol. ingen av dokk e synk..... og du kataton, ja. du er en f*** taper! :S synsk* Du vil etter alt å dømme ikke at jeg skal bevege meg over på en tirade om slike som deg. Jeg tilgir deg for å være tilbakestående og lar det ligge med det. Lenke til kommentar
noreg Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 katalon, har annmeldt deg til politiet. LYKKE TIL I AVHØR! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 katalon, har annmeldt deg til politiet. For hva da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 katalon, har annmeldt deg til politiet. LYKKE TIL I AVHØR! La meg se inn i min krystallkule. Jeg ser ... jeg ser ... Et papir. På papiret står det et ord. Det begynner på H. Det er Henlagt! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Først og fremst har jeg ikke gjort noe ulovlig i henhold til norsk lovgivning. For det andre, kan du sannsynliggjøre at politiet ønsker å bruke ressurser på å straffe meg for et hittils ukjent forhold? Nei, jeg må si meg enig med Ståle; jeg ser ikke tegn til noen studiekompetanse i min krystallkule. Endret 27. mai 2010 av Kataton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå