Gå til innhold

På jakt etter synske folk!

noreg

Anbefalte innlegg

hei! er på leting, etter noen som er synsk. pga, lurer på ett par ting. blant annet<. om jeg kommer inn på byggfag linjen. så hadde vært finnt om noen her på forumet, kanskje er synsk???? eller kjenner noen som er det? eller veit av noen brae spåtelefoner. hvis du har noe å komme med, så skriv telefon nummeret. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Err. Nei. Det er byggfag, det var ikke vanskelig i 1980, ikke i 1990, i fjor eller året før der. Det er ikke vanskelig i år heller. Jeg er synsk, hvis du fikk 3 eller bedre i snitt, kommer du inn. Spår i syltetøy og rispapir.

Lenke til kommentar

Jeg er også synsk. De andre over her er sjarlataner. Du kommer ikke inn på byggfag. Med mindre du gir meg en høvding. Da skal jeg med glede forandre skjebnen til din fordel. Jeg er nemlig også født med evnen til å forandre fremtiden.

Endret av Kataton
Lenke til kommentar

lol. ingen av dokk e synk..... og du kataton, ja. du er en f*** taper! :S

synsk*

Du vil etter alt å dømme ikke at jeg skal bevege meg over på en tirade om slike som deg.

Jeg tilgir deg for å være tilbakestående og lar det ligge med det.

Lenke til kommentar

Først og fremst har jeg ikke gjort noe ulovlig i henhold til norsk lovgivning. For det andre, kan du sannsynliggjøre at politiet ønsker å bruke ressurser på å straffe meg for et hittils ukjent forhold? Nei, jeg må si meg enig med Ståle; jeg ser ikke tegn til noen studiekompetanse i min krystallkule.

Endret av Kataton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...