NothinDoin™ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Alle har sin mening.. Er gjerne hilbillies på landet som synes det er homo.. Jeg kjører scooter, men har kun kjørt girmoped før. Byttet til scooter fordi det er så mye mer chill i byen Scooter = klarer ikke å gire = ikke motorkyndig/kjøretøykyndig = homo Lol, kjørte girmopp i 1.5 år, kjører bil hele tiden, og kjører motorsykkel i ny og ne. Kan nok gire mister. Tør du ikke kjøre scooter fordi det er "homo", bør du ønske deg en pose selvtillit i julegave.. 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Er som regel skaphomser som skal skrike rundt om at alle andre er homo. 1 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Kake er for damer, er du homo eller? ekte menn spiser løvetann! 1 Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Bruker som regel mindre bensin på en scooter da mange har en tendens til å kjøre så høyt som mulig på girene på en moped. (ikke det at dem bruker så mye bensin fra før av da). Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Lol, kjørte girmopp i 1.5 år, kjører bil hele tiden, og kjører motorsykkel i ny og ne. Kan nok gire mister. Tør du ikke kjøre scooter fordi det er "homo", bør du ønske deg en pose selvtillit i julegave.. Wow...hold on! Du kjørte moped i 1,5 år, du kjører bil nå og av og til kjører du motorsykkel? Hvorfor i HELVETTE gidder du å kjøre scooter da? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg kjører min gamle scooter av og til, slev om jeg har bil, når jeg bare skal bort på butikken, eller når jeg bare føler for det. Hm, temmelig "interessant" argument om at du er homse hvis du ikke klarer å gire. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Lol, kjørte girmopp i 1.5 år, kjører bil hele tiden, og kjører motorsykkel i ny og ne. Kan nok gire mister. Tør du ikke kjøre scooter fordi det er "homo", bør du ønske deg en pose selvtillit i julegave.. Wow...hold on! Du kjørte moped i 1,5 år, du kjører bil nå og av og til kjører du motorsykkel? Hvorfor i HELVETTE gidder du å kjøre scooter da? "Det enkleste er ofte det beste" Passer for meg som kun kjører i byen. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 kunne tenkt meg en 250 vespa.. 50cc moped er bare kult de to åra du går på yrkisen, blir ikke noen damer på deg heller, er bare de andre gutta på yrkisen som syns du er kul.. så hvem av de som blir mer homo enn den andre får vel man synse seg fram til.... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) me too:D Jeg syns det er litt artig at du har prøvd hele tråden og overbevise andre om at gutter på scooter ikke er gay, når de åpenbart ikke er det. * La til ett ikke, da jeg glemte det i førsteomgang, noe som endret hele innleggets mening Endret 1. juli 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Blir ikke noen damer på deg hvis du kjører scooter? Det stemmer vel ikke helt. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 jeg har sakt det ikke er gay da. missforstått? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Alle har sin mening.. Er gjerne hilbillies på landet som synes det er homo.. Jeg kjører scooter, men har kun kjørt girmoped før. Byttet til scooter fordi det er så mye mer chill i byen Scooter = klarer ikke å gire = ikke motorkyndig/kjøretøykyndig = homo Du er kul. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 jeg har sakt det ikke er gay da. missforstått? Skulla være med ett Ikke i mitt innlegg. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Elsker gutter som kjører scooter Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Å...blir helt sår i skrittet. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 For min del er gutter på scooter helt OK. Hvorfor skulle det vært noe annerledes enn gutter på mopeder? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 For min del er gutter på scooter helt OK. Hvorfor skulle det vært noe annerledes enn gutter på mopeder? Moped ser jo ende mer rævva ut. Ser liksom så hardcore ut, men så kjører de som en gris med HIV. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Liker ikke noen av delene egentlig. En moped hører ut som en bie, og lyden forsvinner ikke før de har passert flere kilometer... Og en scooter høres så hes ut, full turtall, men så tar det tid før den forsvinner... 1 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hey, vanlige "crosser"-formede sykler er greit, men er enig at R-sykler med 50 cc motor er bare stygt. Ser så syyykt fet ut med masse hester, men går ikke mer enn 45 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg