emeritus Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Skjønn det den som kan. 1 Lenke til kommentar
minibil Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Kan bekrefte at jeg sitter veldig behagelig på min scooter:) digg å ha oppbevaringsrom under setet. jeg har også en boks på scootern så jeg har mer plass. ergo jeg har 2 rom vs 0 på en moped;) men IKKE kjøp en scooter med små hjul. (honda sfx feks) kjøp en med gode hjul og dekk:) Kunne ikke vært mere enig med deg der når det gjelder sfx! Har selv en og er drit skummelt å kjøre siden den har så små dekk. Men syns gutter på scooter er helt greit. men kan ha for meg at gutter på en Vespa kan kanskje se litt homsete ut, (ikke spør meg hvorfor) Skulle jeg velge, ville jeg hatt scooter. sitter selv med en moped og en scooter ;P 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Skjønn det den som kan. om du er 13 år så forklarer det kjempemye om hvorfor du syns det er homsete å kjøre scooter. du er i den umodne fasen. når du blir eldre vil du se at det er bedre å ha noe som gjør jobben godt en å bare se kult ut Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Skjønn det den som kan. om du er 13 år så forklarer det kjempemye om hvorfor du syns det er homsete å kjøre scooter. du er i den umodne fasen. når du blir eldre vil du se at det er bedre å ha noe som gjør jobben godt en å bare se kult ut Jeg er nok 18, og som jeg skrev tidligere så kjører jeg bil. Uansett morsomt med en internett psykolog som kan fortelle hvilken fase jeg er i i livet, og hva jeg vil synes i framtiden! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg liker serriøst ikke skutere. De er ekle å kjøre etter min mening. Fikk tilbud fra foreldrene mine om en gratis scooter, men tok heller onkel's gamle FZ50 og fikser opp den Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det jeg liker minst med scootere er at de har elendige kjøreegenskaper, var livredd da jeg kjørte i 30 i kjøregården:pFøles så mye bedre på en lettsykkel sportstourer/racer Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 kommer veldig ann på fører og scootertypen da:P mange scootere har alt for små jul og har då dårligere kjøreegenskaper;) kjørt en scooter som var skummel. men den jeg har nå har gode hjul og ligger stabilt helt opp til 60 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Er ikke det minste nervøs på min scooter, selv når jeg ligger i 60-70, på grusvei. Nå skal det nevnes at det er grusdekk på den da. Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Selv syntes jeg moped er for gutta, mens scooter er en mer jenteting. Men om du heller vil ha scooter så kjøp scooter, viktigste er at du er fornøyd. Det er også viktig å få med seg at de som kjører moped ofte blir hjulbeinte! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 for en genial. skjønne rjo at hele videoen er kødd Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Gutter på scooter= instant GAY. Hvis ikke den er en halveis ødelagt en som er 19år gammel og mangler kåper og kostet 1700kr sånn som min da. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 gutt på scooter = ikkno gay med det;) jeg kjører scooter og er langt fra gay Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Dette er min scooter, for etter hva jeg har forstått så er moped uten giring scooter. men det faller naturlig for meg å kalle denne en moped, selvom at den har automatgir. hva ville dere kalt den hvis dere hadde sett den langs veien, moped eller scooter? Er en Honda PX 1985 mod hvis noen lurer Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 gutt på scooter = ikkno gay med det;) jeg kjører scooter og er langt fra gay Tro meg, det blir du sett på som når du kjører rundt! Herregud, ene fyren i paralellklassen min kjøpte scooter. En erketypisk jentescooter atpåtill. En liten og søt med rund bolle-form rundt motoren og en glatt dråpeformet homo-lykt forann... Tror dere han blir dissa for dette eller? Ser jo for faen ikke bra ut når du sitter der på hårføneren din, gir bånn gass med beina samlet på fotbrettet. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Din mening, men gjør de tikke homsete;) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Alle har sin mening.. Er gjerne hilbillies på landet som synes det er homo.. Jeg kjører scooter, men har kun kjørt girmoped før. Byttet til scooter fordi det er så mye mer chill i byen Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Alle har sin mening.. Er gjerne hilbillies på landet som synes det er homo.. Jeg kjører scooter, men har kun kjørt girmoped før. Byttet til scooter fordi det er så mye mer chill i byen Scooter = klarer ikke å gire = ikke motorkyndig/kjøretøykyndig = homo Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Ja, seff du trenger ikke å være homo for å kjøre scooter, men mange mener det om gutter som kjører scooter. Jeg syntes selv det blir litt for feminint. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 BULLSHIT! jeg klarer å gire helt fint. har hatt 2 scootere, 1 atv og en honda mtx moped som antakligvis er eldre en deg! barnslig. moped er for de som tror de er så kule men egentlig ikke er det Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg har en Gilera SMT. Overlegen å kjøre kontra scooter, men i den perioden fra jeg kommer hjem fra USA (utvekslingsselev) og jeg får kjørt opp kommer jeg kanskje til å kjøre SFX eller Katana, hovedsaklig fordi det er så mye billigere enn min Gilera til 24K. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg