Visslarr Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Hei. Har nettop funnet disse solbrillene: Solbriller. De ser utrolig kule ut, og ikke som alle de andre. De påminner meg om snowboard briller, på formen. Har virkelig lyst på disse, hva synes dere om disse brillene? : ) Lenke til kommentar
thyes Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg ville ikke gått med de der, men det er nå meg. Jeg har Ray Ban pilotbriller og er fornøyd med dem Uansett hvilke briller du går for, så kan jeg anbefale polariserte glass på det sterkeste. Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Joda jeg vet att man skal bruker briller som har ditt og datt, men nå lurte jeg bare på forskjellige folks meninger om utseendet osv : ) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Likte dem ikke. Ble alt for spesielle. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Så ut som skibriller. Sikkert fin å ha i bakken, men ikke på stranda. Det blir bare seende dumt ut. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Enig...spar de pengene Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Nei, ville kjøpt noe bedre for under 1000 lappen.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Likte de ikke. Fikk litt 80talls assosiasjoner. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Hadde aldri kjøpt de. Ikke om de hadde kostet 29 kr heller. Gå for Ray Ban. Klassisk og stilfullt. Om du synes de er dyre, kan du jo alltid sjekke ut Fabris Lane, som er noen lapper billigere. Lenke til kommentar
SML Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Hvilke Ray Ban da? finnes jo sikkert 1000 forskjellige modeller... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Nei, ville kjøpt noe bedre for under 1000 lappen.. Jeg ville ikke kjøpt dem for under 100-lappen. Egentlig så tror jeg ikke jeg hadde kjøpt dem da heller. Ser, som noen pekte på, ut som skibriller. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg ville ikke gått med de der, men det er nå meg. Jeg har Ray Ban pilotbriller og er fornøyd med dem Uansett hvilke briller du går for, så kan jeg anbefale polariserte glass på det sterkeste. Link til Ray Ban pilotbriller? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg ville ikke gått med de der, men det er nå meg. Jeg har Ray Ban pilotbriller og er fornøyd med dem Uansett hvilke briller du går for, så kan jeg anbefale polariserte glass på det sterkeste. Link til Ray Ban pilotbriller? Pilotbriller Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Ikke fine, lignet på Northugs sine som fkm postet litt ovenfor. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 De brillene var stygge. CLUBMASTERS http://www.ray-ban.com/international/products/sun/RB3016 http://www.ray-ban.com/international/products/sun/RB3016 http://www.ray-ban.com/international/products/sun/RB3016 Lenke til kommentar
NancyRude Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Clubmasters må være noe av det styggeste jeg har sett av solbriller i løpet av min levetid. Faktisk enda styggere enn de solbrillene trådstarter linker til. Hva med en mellomting? Jeg har disse: http://www.ray-ban.com/international/products/sun/RB3211 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Riktig ord til å beskrive det for mitt vedkommende: Tacky. Hvorfor ikke noen klassiske fra f.eks. Persol? Hadde du gått offentlig med de du linket til hadde du ihvertfall blitt et blikkfang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå