Yonaz Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hei! Skal ha meg ny bærbar til gaming. Hvem er best av de 2 her Acer Aspire 5741G 15.6" HD LED HP Pavilion dv6-2150 15.6"WXGA ? Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 HP. Den har ØRLITE kjappere CPU, 6GB ram mot 4GB, bedre skjermkort og så vidt jeg kan se. (er ikke ekspert på laptop GPUer, så correct me if i am wrong) Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 HP. Den har ØRLITE kjappere CPU, 6GB ram mot 4GB, bedre skjermkort og så vidt jeg kan se. (er ikke ekspert på laptop GPUer, så correct me if i am wrong) Noen med litt bedre peil svare? skal nemlig kjøpe en av pcene straks eller andre om noen kan annbefale Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Så litt på forskjellene ville tatt HP, selvom jeg foretrekker Acer på laptopper men ville tatt HP maskina her forann den Acer maskina, her er det som er bra/bedre med HP maskina Mer Ram Ikke mye tyngere, du vil ikke merke forskjell 140GB mere plass, bedre hdd og Litt bedre DVD RW ATI Radeon skjermkort:) Radeon for the win Den har Fingeravtrykksleser, er ikke sikker på hva den vil hjelpe med men det er noe innebygd sikkerhet, Den har dårligere Cache-minne men det er ikke så ille, denne har fortsatt mere fordeler. Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Hva er best av WXGA og Led skjerm? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) WXGA er et ikke-standardisert begrep som angir oppløsningen på skjermen. WXGA betyr normalt en oppløsning på 1440 x 900, men mange - også PC-produsenter, slurver mye her. Det brukes også begrep som WXGA+ og WSXGA, for å gjøre forvirringen komplett. Den riktige oppløsningen blir angitt i spesifikasjonene til maskinen i alle fall. LED er en LCD-skjerm som blir belyst bakfra av LED'er (Light Emitting Diode), i motsetning til lysrør, som har vært det vanlige opp til nå. Fordelen med LED er lavere strømforbruk, samt ofte noe bedre jevnhet på belysningen. Da skjønner du at spørsmålet ditt ikke lar seg besvare, da det er 2 forskjellige begreper vi snakker om. Endret 27. mai 2010 av thomit Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Jeg hadde ikke gått for noen av de. Jeg hadde helt klart gått for en maskin med HD5650 skjermkort. F.eks Acer Aspire 5551G til 5995kr på Elkjøp. Denne er bedre til gaming enn begge du nevnte. Endret 27. mai 2010 av fUsiOn Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg ville også gått for Acer Aspire 5551G da den gir definitivt mest ytelse for penga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå