cryo Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Jeg har satt opp et nettverk som er slik som det her: (se vedlegg) Det jeg trenger er navnet på et accesspoint som kan brukes andre veien, altså til å fange opp trådløse signal og sende til kameraet via kabel. Helst med standard antenne som jeg kan forlenge og henge på utsiden av bua Softwaren finner kameraet via IP adresse, vil accesspointet's IP adresse endre noe på dette? Jeg liker best kablede nettverk, så beklager om jeg spør tåpelig Endret 27. mai 2010 av cryo Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 http://old.prisguide.no/fritekst_sok.php?pricefind=ethernet+converter Lenke til kommentar
cryo Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Er det mulig å koble til en ekstern antenne på den? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Ja, WLI-TX4-G54HP bruker rp-sma-connector. Link til kabel Alternativt kan du kjøpe en antenne med kabel denne har høy forsterkning av signalet også. Den skal settes med elementene vertikalt, mao ikke horisontalt som en TV-antenne. Endret 29. mai 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå