Lasv3n Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg satt i går å chattet på msn, når plutselig en av vennene mine fikk en uventet melding av meg. Det sto at jeg hadde skrevet : Du er dum og stygg. dette sto i samtale loggen min, når jeg sjekket, men jeg var ikke den som skrev dette. Noen som har peiling på hva dette kan være ? står ikke at jeg er pålogget flere steder enn på min pc. Kanskje det er virus eller? :s Ps: posten er kanskje feilpostet, venligst flytt den da. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Du kan jo starte med å scanne pc: http://www.esetnorway.com/trusselsenter/onlineskanner/ Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Endre passord på msn umiddelbart. Før du vet ordet av det kan noen ha stjelt passordet ditt og dermed også fritt til å endre det, ret og slett stjele din ID for å holde H.... med deg. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Sidan det er skrevet på norsk så er det enten nokon som har fått tak i passordet ditt eller så er det nokon som har instalert spyware på PCen din og fjernkontrolerer den frå ein anna PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå