Diskutert Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) . Endret 22. februar 2012 av Diskutert Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg trivdes best på VGS, jeg gjorde det bedre karaktermessig på U-skolen, men jeg lærte mye mer på VGS. Forskjellen mellom U-skole og VGS var stor, men den var uten tvil herlig. Dog ingen år jeg ville gått på nytt. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 For min del var VGS mye, mye , mye bedre. Hadde veldig gode karakterer på ungdomskolen og har fortsatt det på VGS. Var virkelig kos å gå ei linje hvor jeg virkelig trives (Medier og Kommunikasjon) så motivasjonen for å gå på skolen ble betraktelig bedre. Et mye større mangfold av elever ble det også. Fra å være kun folk fra lokalskola til å møte folk fra hele distriktet var virkelig morsomt. Friheten ble også litt større på VGS, uten at jeg helt kan forklare hvorfor eller hvordan, føler bare at jeg har litt mer frihet når det kommer til fag. Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Friheten ble også litt større på VGS, uten at jeg helt kan forklare hvorfor eller hvordan, føler bare at jeg har litt mer frihet når det kommer til fag. Selvsagt fikk du mer frihet; lærere på ungdomskoler er fascister. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Selvsagt fikk du mer frihet; lærere på ungdomskoler er fascister. Virkelig? Mitt inntrykk er at de fleste lærere på ungdomsskolen ikke ville visst hva disiplin var om man så trykket det opp i trynet på dem. Endret 27. mai 2010 av Henrik B Lenke til kommentar
operg Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Lærerne på ungdomsskolen er harde mot alle i stedet for å være hardere mot de som trenger det og mindre harde mot de som ikke trenger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå