Gå til innhold

tv 2 og tv2 HD, er det to forskjellige kanaler ?


Anbefalte innlegg

jeg spør siden VM skal vises på tv2 HD, og jeg har bare den vanlige tv 2.

 

jeg lurte på også om det er mulig å få tilgang til viasat fotball og viasat sport når jeg er riks tv kunde

 

 

hvis det ikke går ann, hvordan kan jeg få tillgang til VM kanalene ?? .. dette har hele verden ventet på i 4 år, det er dritt kjedlig hvis p.g.a tv rettigheter osv at vi ikke får vm kanalene hjemme

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tv2 og Tv2 HD er akkurat samme kanal, bare at på HD vises det i HD.

 

Tror ikke det er mulig for deg som har riks tv å få viasat, men er ikke sikker. SÅ det bør du sjekke selv. Riks Tv har vel fritt valg og da skal du vel egentlig få velge hvilkne kanler du selv ønsker.

 

OG marco materazzi skrives slik btw :) ikke at jeg skjønner at man kan hate fyren, han er jo fantastisk.

Lenke til kommentar

Tv2 og Tv2 HD er akkurat samme kanal, bare at på HD vises det i HD.

 

Tror ikke det er mulig for deg som har riks tv å få viasat, men er ikke sikker. SÅ det bør du sjekke selv. Riks Tv har vel fritt valg og da skal du vel egentlig få velge hvilkne kanler du selv ønsker.

 

OG marco materazzi skrives slik btw :) ikke at jeg skjønner at man kan hate fyren, han er jo fantastisk.

 

jeg trenger ikke å rette opp navnet hans, og han er ikke fantastisk, det finnes tusenvis av forsvare som er bedre enn han

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...