hyp3z Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Noen smarte hoder som har peiling? Kom gjerne med forslag til programvare etc. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 PowerDVD har en egen knapp som tar bilde og legger det i clip-board. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Nice .. Da sender jeg beskjeden videre (I'm just the middle-man ) Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Virtualdub funker også fint til dette formålet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Det normale problemet med at man ikke kan ta bilde av DivX'er og andre filmer er at Hardware Accelerator står på, noe som gjør screennshoots av filmer umulig. Ved disabeling av hardware accelerator så vil man kunne ta screenshoots uten ekstra software. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Skrur jeg av DirectDraw Acceleration (run->dxdiag->display) så går det ann å ta screenshots og ta oppfilm ved programmer som foreks. camstudio, men grafikken blir skikkelig dårlig (ubrukelig) og filmen lagger av og til. Hardware acceleration er vel noe annet som man stiller en annen plass (mener å huske det fra 98/me), men hvor finner jeg dette i XP? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Never mind, fant det selv. (Display properties->Settings->Advanced->Troubleshoot) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå