janfredrik Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hei, skal skaffe meg ny bil nå. Har sett litt på denne A3'en. Hva skal man se etter/være obs på? Er dette en bra pris for en slik bil? Hva vil verditapet dersom jeg vil selge denne om et år være? Lurer også på om tips til andre stilige og ålreite nye biler (2004 og oppover..) Thanks! Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Hehe... Ser du på en A3 er det neppe interessant, men jeg nevner det likevel... Jeg tror du kan få en nesten ny Skoda Fabia for den summen. Bygget av samme konsernet og Skoda skal ha mindre feil og mye lavere reperasjonskostnader. Bare siden du ikke har fått noen andre svar, s'nær. Endret 27. mai 2010 av tommyb Lenke til kommentar
HK416 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Du kan få flotta skoda octavia også. Skoda er unervurdert merke. Audi har MYE dyrere forsikring. Du kunne også tatt en titt på nyeste generasjon av civic. Både skoda og civic er sikkert 50% billigere forsirking. Og husk, nyere bilen er, dyrere er det å omregistrere. er vel runt 18000 for 2008+ ? Men jeg kan ta feil der. Endret 27. mai 2010 av HK416 Lenke til kommentar
simentp Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Skoda Fabia: Sylindervolum 1.2 Effekt 55 hk Tror jeg kjører fra deg på scooteren Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Kan ikke se at trådstarter har noen spesielle ønsker når det gjelder hk. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Skjønner ikke hvorfor alle nordmenn bryr seg så mye om verditapet. Er det ikke en bil du vil ha i flere år fremover, om du vil selge den om et år? Hva er vitsen? A3 er gode biler. Bra komfort. Men dyre servicer og deler. Om han ser på Audi er vel ikke Skoda så interessant, da de har mye lavere status, og er billigmerke til VAG. Men som nevnt over, Civic er gode biler med lite feil. Men samme komforten får du ikke vs en Audi A3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå