Gå til innhold

Motion Design og 3D-animasjon erfaringer med utdanning og jobbmuligheter fra Norges Kreative Fagskole?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vurderer å starte på Norges Kreatvie Fagskole til høsten. Og kunnne tenkt meg linjen Motion Design og 3D-animasjon. Jeg har tidligere gått på NKF og fullførte fagutdannelsen Grafisk Designer der og var veldig fornøyd med den linjen.

Jobbmulighetene er jo ikke akkurat av det store som en grafisk designer. Men fikk anbefalt å bygge på med litt webutvilking/ motion design som da gjør at jeg kan bli en mye større ressurs person for bedrifter.

Det jeg lurer på er om det er noen som har gått Motion Design linja ved NKF? erfaringer med det? og hvordan jobbmulighetene er etter en slik utdanning, både av hvilke typer jobber man kan få og hva slags lønn man kan tenke seg å få ca.

Sett pris på alle innspill :)!

Maria

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal gå NKF grafisk design til høsten, jeg :) Er også klar over at jobbmulighetene her til lands er marginale, men jeg satser på lærerskolen etterpå ;)

Uansett om du finner jobb eller ikke innenfor denne mediagrenen så kommer lønna bare an på hvor mye du orker å jobbe, dersom du ikke jobber under staten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...