Gå til innhold

Hvem Mafia tekstbasert nettspill er mest aktivt og mest spilt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8rOh9Y6a

er det ennå mange som spiller det?:)

Er det bra?

Det er ganske kult når du kommer deg høyt opp i rang ;) ble i fjord oprettet et Norsk comunity av Barafranca.

Lenke til kommentar

Spiller en del på iphone, har spilt nordicmafia.net men ble drept, og det er så mye juks.

Elite crimes , Nordicmafia , Mafiahevn.no , mafiaspillet.

Hvem spill er mest spilt?

noen andre lignenees?

Siden Nordicmafia.net tok Norge med storm i 05-06, har antall tekstbaserte mafiaspill økt betraktelig. For å ramse opp noen:

- Mafiano

- GambinoMafia

- Streetzmafia

- Mafiaspillet

- Elite Crimes

- Mafiasos

- Mafiaenshevn

- Norwegian Mafia

- Nightbox Mafia

- Scandicmafia

- Nordicmafia

- Mafiazone (under konstruksjon)

Nordicmafia var i sin tid det overlegne mafiaspillet med flere tusen spillere pålogget til enhver tid. Nå som spillets eier ikke lenger bryr seg, har majoriteten sluttet og evt startet med andre mafiaspill. Jeg vil derfor påstå at dette spillet har sett sine dager og er ikke å anbefale å starte med, da fåtallet som er igjen enten jukser takket være de uendelig mange sikkerhetshullene på spillet, eller består av mindreårige som man gjerne skulle ha seg frabedt.

EliteCrimes er derimot et spill som stadig vokser, mye takket være en aktiv administrator med dyktige kodeekenskaper. På det meste er det 70 spillere pålogget. Ikke akkurat mange i forhold til Nordicmafia, men tallet øker. I tillegg er snart Mafiazone klar for lansering, som visstnok skal bli en hit.

Nightbox Mafia har i utgangspunktet en flink administrator, men de siste månedene har han nesten ikke vist seg og har på den måten bidratt til at spillet har svært få aktive brukere. På det meste har jeg sett 7 spillere pålogget.

Resten av nevnte mafiaspill har jeg ikke særlig kjenskap til.

Endret av Anjunabeats
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...