EinarEriksen Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ifølge ryktene har Motorola denne snedige Android-telefonen klar allerede i løpet av kommende måned. Les mer Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 "Telefonen skal kjøre Android OS i versjon 2.1. Dette er samme versjonen som du finner i for eksempel HTC Desire i dag."Jeg syns dere burde bytte ut "HTC Desire" med for eksempel "Google Nexus One", da denne mobilen ikke vil få HTC Sense, det grafiske grensesnittet til HTC's (fleste)Android-mobiler. Lenke til kommentar
NoModE Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Flipper ut eller flopper ut? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Tidligere mobiler som har flippet sidelengs har jo ikke akkurat vært noen publikumsuksess så regner med det blir mer flopp enn flipp. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 "Telefonen skal kjøre Android OS i versjon 2.1. Dette er samme versjonen som du finner i for eksempel HTC Desire i dag."Jeg syns dere burde bytte ut "HTC Desire" med for eksempel "Google Nexus One", da denne mobilen ikke vil få HTC Sense, det grafiske grensesnittet til HTC's (fleste)Android-mobiler. Mange Nexus One telefoner kjører nå 2.2 Kanskje derfor skribenten valgte å skrive HTC desire? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg syns det så skikkelig kult ut. Hvis man fikk til en finn flikkebevegelse på tommelen så ville man jo kunne gjøre det i 1 bevegelse. I tillegg så kommer den sikkert med sånn backtrack som på Backflip! Regner med at kortspillere vi like den også Lenke til kommentar
maedox Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Hvis den får greie spesifikasjoner og blir skikkelig billig kan den bli en artig spillmaskin for NES/SNES osv. Utenom det virker den litt ubrukelig. Jeg har hatt et par skyvemobiler og de blir alltid slarkete og er litt plagsomme å bruke i lengden. Fysisk qwerty-tastatur er en fordel. Endret 27. mai 2010 av maedox Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Linken til X10 mini linker tilbake til artikkelen Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 "Telefonen skal kjøre Android OS i versjon 2.1. Dette er samme versjonen som du finner i for eksempel HTC Desire i dag."Jeg syns dere burde bytte ut "HTC Desire" med for eksempel "Google Nexus One", da denne mobilen ikke vil få HTC Sense, det grafiske grensesnittet til HTC's (fleste)Android-mobiler. Mange Nexus One telefoner kjører nå 2.2 Kanskje derfor skribenten valgte å skrive HTC desire? Hm sant det. Men Android uten Sense ser en del annerledes ut, derfor ville jeg helst stoppe denne misforståelsen. Jaja, får la det ligge Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 khaffner: Den vil sannsynligvis ha MotoBlur grensesnitt, så da står man igjen med ca. 0 mobiler å sammenligne med, om man skal ta grensesnittillegg med i sammenligningen. Denne minner meg om Nokia Twist Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Det ironiske er at de ikke er noe særlig mindre, bare mer klumpete/tjukkere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg