Gå til innhold

Sende bagasje til USA

Gjest Slettet+65471

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+65471

Hei!

Jeg ønsker å sende en del bagasje til USA, nærmere bestemt Utah. Det er hovedsaklig ski, og kanskje en del annen bagasje som skal sendes før jeg skal til USA. Det er jo mulig å ta med bagasje på flyet, men jeg har en følelse av at det hadde vært enklere, billigere og lurere å sende bagasjen med båt til USA.

Det skal bare være billigst mulig, og det gjør ingenting hvis det tar flere måneder å få sendt det. Hvor er det jeg skal henvende meg? Skal jeg gå til Posten, DHL eller andre steder? Takker for hjelp.

Jeg kommer jo også til å trenge å sende dette motsatt vei igjen senere, så hvis noen har noen tips til det hadde det vært flott. Takker for svar!!!

Jeg poster dette her, siden dette var det beste stedet jeg fant. Dere kan flytte tråden hvis dere vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JetCarrier spesialiserer seg på frakt fra usa til norge, deriblandt rimelig båtfrakt.

om de kan arrangere lignende frakt fra norge til usa vet ikke jeg, men tilbakeveien tar de ihvertfal.

Problemet der er at du må da først sende det til din "USA addresse" så blir den sent til norge. Tror ikke du sparer så mye penger på det, men det spørs vel hvor i USA du er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...