peach Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Det jeg har kommet frem til nå er: Dokumenter & bilder Favoritter (IE, Opera & DC++) Word ordboka? (de ordene jeg har lagt til selv. Hvordan gjøres dette forresten?) Noe annet? Lenke til kommentar
stranden Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 ta det du synes er viktig :wink: Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Utover det du selv nevnte: Husk på mailen din også. For ikke å glemme andre prosjekter eller hvis du spiller: 'viktige' savegames. Drivere kan selvfølgelig også være en stor fordel å ta vare på. Og annet småknask du vanligvis installerer med en gang etter formateringa, som winrar, div codecs osv. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 adresseboka(hvis du har noen da) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Saved game files Porr film Andre filmer Programmer. Både store programmer som photoshop, norton, nero ol., men også små programmer som winamp, ad-aware. Drivere og codec's er også å annbefale å ta vare på. Det er kjipt å måtte laste ned alle mulige små programmer etter å ha formatert og reinstalert. og ellers andre ting du har behov for eller ønsker å ta vare på. Lenke til kommentar
thorel Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Alt uten om selve OS'et og små-program som tar 5sec i reinstallere Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 er en fordel å lage til et katalogsystem med drivere, codecer, små prog (som winamp og winzip ol.) og kanskje litt større service packer osv. Så er mail, dokument, nedlasta musikk, logger til IRC, favoritter. Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Mail du ønsker å ta vare på, kanskje. Det glemmer alltid jeg :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå