iamluka Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Likte også langtidseksponeringa! Flotte farger! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Takker. Er blitt litt hektet på bilder med lang lukkertid. Prøver å få til et fint bilde som jeg kan forstørre og gi i 55årsgave til fattern 10. juli. Må bruke helga til dette Har brukt ND filter denne fredagen også. Hope you like... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Pent! For noen farger! GND, i presume? Lenke til kommentar
# offline Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Takker. Ingen GND filter. Har vurdert å kjøpe, men jeg synes det er like greit å gjøre i PP. Har brukt Hoya NDx400(8 2/3 - 9 trinn) filter og Lightroom 3 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Nydelig! "Hvilke innstillinger brukte du?" Tror jaggu jeg må investere i et ND-filter. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Her måtte jeg jaggu gå helt bananas med slidere i både Photomatix og LR3. Det ble en slags flare greie som jeg måtte få bort. Trolig gjenskinn fra vannet. Gøy å leke seg. Er blitt litt hektet på ND-filter. Går vell lei snart 3 eksponeringer; 15, 30 og 60 sek. Resten står i exif. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Det her var kjempepent Hva enn du har dratt i i software, så må du ha gjort det riktig Lenke til kommentar
# offline Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Fikk kommet meg ut idag Sony A-850 + Sony 28-75mm f/2,8 30mm f/20 8sek. ISO 100 Edit: Nytt bilde kommer snart. Oppdaget en støvflekk Må exportere, laste opp og poste på nytt--> done! Endret 29. juni 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Nydelige farger - spesielt 26. juni, med alger og annet i vannet som ligner på skyer i en nydelig solnedgang, kombinert med refleksjoner så man lurer på hva som er hva. Nydelig! (Og forresten - ND-filter+GND - der har du grunnen til at du ikke vil ha P Slim, Anew. ) Edit: *blir nødt til å kjøpe seg filtersett selv* Endret 29. juni 2010 av Trondster Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ser du har slått deg på kystlandskapsbilder. Pene ble de også…. regner med at det fortsatt er kamera sin skyld. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 9. juni var særdeles velkomponert og stilig. Onsdag 16. og fredag 18. ble også fortreffelige. De gode, lange eksponeringene dine gjør at jeg får særdeles lyst på et ND-filter Lenke til kommentar
# offline Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Ser du har slått deg på kystlandskapsbilder. Pene ble de også…. regner med at det fortsatt er kamera sin skyld. Er litt hektet for øyeblikket. Takker Du har helt rett Jeg tar som regel 3 eksponeringer tilfelle jeg skal ordne noe hdr-greier, men jeg kan hente ut så mye fra RAW-filene til 850'en at det er nesten ingen vits. Overrasket hvor bra den er. Har ikke hatt noe som er så bra før. RAW-filene til Sigma SD-14 kunne jeg hente ut ganske mye hvis jeg brukte Sigma softwaren, men p.g.a. treghet brukte jeg aldri den. 9. juni var særdeles velkomponert og stilig. Onsdag 16. og fredag 18. ble også fortreffelige. De gode, lange eksponeringene dine gjør at jeg får særdeles lyst på et ND-filter Anbefales! Det er morro. Man stresser ikke. Sette opp stativet, komponere, stille inn verdier manuelt og tar bildet for så å vente. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Junifestens siste opplastning Må si meg meget fornøyd med Sony A850 og kit-objektivet jeg kjøpte like før junifesten startet. 850'en skal jeg kan beholde litt lenger enn de andre kameraene jeg har eid de siste 3 årene. Takker for alle kommentarer. Siste bildet er tatt med Lensbaby Muse. Hentet den idag på posten. Morro liten sak exif: 50mm Lensbaby Muse f/4 1/1600sek. ISO 200 Endret 30. juni 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Festlig lensbaby-skudd - selv om jeg skulle hatt fokus bare bitte bitte litt lenger fram. Mange flotte farger - mange detaljer i Sony'en din. Favoritten er 26. juni - sett den på høykant - så kan folk kikke og vri hodene og lure på hva som er himmel og hav og opp og ned. Takker for flott fest! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jag önskar att jag hade tid att skriva en mer detaljerad kommentar, men efter att ha varit bortrest kom jag efter med allting. Vill ändå skriva och tacka för en otroligt fint genomförd junifest. Massa bra bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå