# offline Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 tomsi er et utmerket motiv. Han er som poteten, passer til det meste, om ikke alt :!: Lenke til kommentar
arela Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Noen tøffe bilder her. Likte særlig bøgsen. Lurer på om tomsi har matchende bukser? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Lurer på om tomsi har matchende bukser? Nei, men jeg vurderte en one-piece i samme farge Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Har vel ikke kommentert her på en stund. Men får vel si at jeg syns 3., 6. og 9. var veldig fine bilder. God tråd. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Takk pybalto Dagens er tatt med Minolta 70-210mm f/4 og 3 mellomringer. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Det har vært mye lite foto i det siste. Bare sløving (onsdag) (fredag) Edit: en stor leif Endret 19. juni 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Pent det siste (fredag)! Trodde nesten det var snö eller is. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Takk, HelenaN. Sjøen blir litt penere med lange lukkertider. Jeg skal ta meg en fototur med stativ og ND-filter idag også. Det kommer sikkert flere slike bilder fra meg. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Stativ og ND-filter er noe jeg borde pröve meg på. Jeg eier faktiskt et stativ (siden oktober ifjor), men har aldri brukt det! Gleder meg til å se hva du får til. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg likte også sjøen med lang lukker. Skal jammen prøve det selv en dag. Men enten må jeg vel kjøpe filter først eller vente til sola går ned. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Noe nytt av noe gammelt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Blir aldr feil med campingvogn; men det vet du vel allerede Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Både onsdag og fredag var snadder. Nydelige farger på sistnevnte! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Blir aldr feil med campingvogn; men det vet du vel allerede hehe... tomsi42 og campingvogner er synonymt Jeg hadde en anelse du ville like den. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Den campingvogna minnet meg veldig om vår egen campingvogn. Den er dessverre røti, så vi får ikke brukt den mer. Har lyst til å pusse den opp, men det er jo grenser for hvor mye jeg kan gjøre. Har jo båtprosjektet mitt også. On topic: Jeg syns du plasserte den fint i bildet, og etterbehandlingen passet veldig bra. Syns den ser litt forlatt ut, stakkars. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Kveldsbilde fra Tønsberg Endret 21. juni 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Noe nytt av noe gammelt Dette minner meg om et bilde Bjørn Opsahl hadde utstilt på Stenersenmuseet i fjor (tror det er riktig mann) i en heller skuffende samling middelmådige fotografier (campingvogna var selvfølgelig lite kledelig midtstilt) - uten sammenligning forøvrig. Hva som er galleriverdig og ikke lurer jeg ofte på når jeg ser "amatørbilder", som feks i denne tråden, som trumfer en profilert utstiller på alle mulige måter. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Campingvogna falt i smak her! Bra jobbet! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Mr. Pro, that's me hehe... det er ikke lett å si hva som er kunst eller ikke. "Kunst er noe staten betaler for og allmennheten ikke har noe interesse av." -iKenneth; 23.06.2010- Gikk en 2+timer lang tur idag etter å ha sløvet i noen dager. Tok med kameraet og 50mm. Det ble ikke mange bilder. Valgte ut noe som fikk gjennomgå i PS. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Likte det langtidseksponerte fredagsbildet, og syntes det var noe over dagens - jeg føler både stolpen og skyggen svever over bakken - det er vel noe av det litt utbrente på begge sider som ødelegger for dybdefølelsen, og som medvirker til at jeg har veldig sans for bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå