pjuik Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Bruker Mozilla Thunderbird 3.0.3 Shredder med Gmail, og alltid når jeg sender en mail får jeg etter en stund en kopi av det jeg sendte i retur. Har sett over alle instillinger, men ikke funnet ut hvordan disable det. Har IKKE merket av for at det skal spares en kopi av sendt mail. Anyone? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Prøv å se i innstillingene til Gmail. Dvs logg deg inn med nettleseren og sjekk etter. Skal ikke være noen innstilling i thunderbird for dette så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
pjuik Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Har sett over alle innstillinger i selve Gmail, og kan ikke finne noe som har med det å gjøre. Lenke til kommentar
pjuik Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Ingen som har vært borte i denne problematikken? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Tror det kan hjelpe å bruke IMAP istedet for POP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå