Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Heisann Jeg er ute etter en grei event-plugin til wordpress. Finner det problematisk å finne noe som passer for meg ved å søke. Derfor spør jeg her siden det sikker er mange som har erfaringer med nettopp en slike plugins. Eventene er som regel filmvisninger og det jeg kommer på i farta som jeg har behov for å vise er: Tid(Sluttid er sjeldent/aldri interessant) Sted Tittel Litt om eventen Relevante lenker Mulighet for bilder Mulighet for å embede video fra f.eks youtube Jeg er altså ikke bare ute etter en liste over events, men også en egen side for hvert event. Det er for så vidt ønskelig å ha en liste over f.eks de 3-5 neste eventsene i en sidebar. Det er også absolutt ønskelig å ha et slags arkiv der man kan klikke seg inn på visse tidsrom. F.eks hva som ble vist 2010, evt. vår 2010/høst 2010 etc. Jeg er ganske grønn på administrering av wordpress, men har planer om å lære meg å lage themes og forhåpentligvis også enkle plugins. Men foreløpig kan jeg ingen av delene. Jeg er god kjent med html, css og php. Tror dere evt. det ville vært vanskelig/veldig tidkrevende å lage noe slikt selv? Endret 27. mai 2010 av Slettet-IHWlGMJn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå