Hobbytobben Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Finnes det en funksjon i XP/VISTA/W7 som gjør at jeg kan fryse bildet på den eksterne skjermen/prosjektoren? Tenker f. eks på at hvis jeg holder på med en presentasjon, hvor jeg så må inn å finne noe i e-postprogrammet mitt. Ikke så veldig profesjonelt at alle kan sitte og se e-postene mine.... Jeg kjenner til frys knappen på de fleste projektorene, men lurer på om det ligger en slik funksjon i Office/OS'et. Endret 27. mai 2010 av Hobbytobben Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Nei, det er desverre ingen innebygd funksjon i hverken windows eller office. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hvis du kjører dual-screen kan du vel gjøre hva du vil på din egen skjerm mens framvisningen kjøres? Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Bruker "bestandig" dual-screen. Presentasjon på den ene skjermen og manus på den andre Da kan jeg gjøre hva jeg måtte ønske uten at det vises på skjermen hvor presentasjon er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå