Jakoozie Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Kommer Ico og Shadow of the Colossus i nyversjoner? Les mer Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg veit ikke så mye om disse spillene annet enn at dersom de kommer ut i oppusset utgave, kanskje hakket hvassere grafikk enn GoW-collection (eller iallefall oppdaterte cutscenes), skal jeg ha dem! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Er så heldig å ha disse to perlene her i samlingen,men kommer det en ny utgave kjøpes disse på flekken Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Eneste eg ser som negativt med dette er at hvis det blir veldig populært å relansere gamle klassikere bare med en HD-touchup kan det få Sony til å tenke at bakoverkompabilitet til PS3 når PS4 engang kommer ikke er noe særlig å tenke på da heller. Føler fremdeles at eg går glipp av mange goder PS2-perler nå. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Kommer Shadow of the Colossus, ja...da har jeg fått grunn til å kjøpe PS3. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg spilte gjennom Ico for rundt en måned siden. Knallbra stemning i det spillet der, altså. Har Shadow of the Colossus liggende, så det blir nok en gjennompilling av det også om litt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg