iamluka Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Her kommer mine siste bilder denne måneden.. Drar på hovefestivalen om noen timer, og tar ikke med kameraet.. 25. juni Sigma 10-20mm f/10 1/40 sek. ISO 200 10 mm 26. juni Nikkor 50mm f/1.8 f/1.8 1/2000 sek ISO 200 Kom hjem fra byen og fant ut at jeg ville ut og ta bilder. Jeg var med andre ord ikke helt edru da jeg tok dette. En stor takk til alle som har tatt turen innom tråden og kommet med tilbakemeldinger. Ble ikke så mye tid til fotografering som jeg hadde håpet, men er fortsatt fornøyd med det jeg har levert. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Veldig mye bra her. Liker 19. og 26. spesielt godt. Hvis du tar like elegante bilder hver gang du er litt påseila vil jeg anbefale at du drikker oftere! (av helt estetiske grunner, altså ...) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Mye bra igjen! Liker 15., 25. og 26. juni. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Tusen takk, begge to! Veldig mye bra her. Liker 19. og 26. spesielt godt. Hvis du tar like elegante bilder hver gang du er litt påseila vil jeg anbefale at du drikker oftere! (av helt estetiske grunner, altså ...) Hehe! Det er ikke første gang jeg tar bilder etter en natt på byen, men da har kvaliteten vært ganske så dårlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå