Xanman Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Arsenal-spillere i VM: Alex Song - Kamerun Nicklas Bendtner - Danmark Gael Clichy - Frankrike Abou Diaby Frankrike William Gallas - Frankrike Bacary Sagna - Frankrike Emmanuel Eboue - Elfenbenskysten Carlos Vela - Mexico Robin Van Persie - Nederland Cesc Fabregas - Spania Philippe Senderos - Sveits Endret 2. juni 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Robin van Persie scorte i går to mål da Nederland slo Mexico 2-1. I treningskamp..neida Fin tråd man kan holde følge med de trofaste Arsenal spillerene. Forhåpentligvis kan vi diskutere Cesc her inne også. Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Tror alle drar hjem som slakt med en gang, jeg :-) Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Tror alle drar hjem som slakt med en gang, jeg :-) Hvor gammel er du egentlig? 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 ja blir spennendes å følge VM Tror van persie kan være med å kjempe om toppscorer tittelen så lenge han holder seg skadefri. La oss krysse fingrene for det. Men typisk vist han blir langtidsskada rett før VM er ferdig. Lurer på hvordan vår selvgode danske venn kommer til å gjøre det og hvilke lag holder dere med i vm da? jeg holder med disse nederland spania frankriket brasil argentina Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Nederland og Danmark. England selvfølgelig. Gleder meg sykt. Blir moro! Håper ingen av våre spillere blir skadet. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Vet ikke hvem jeg bør holde med egentlig. Mitt faste favorittlag, bortsett fra Russland, er Frankrike, men jeg har egentlig fått nok av Domenech, så jeg kommer ikke til å heie på dem denne gangen. De kom seg også til VM på en meget kontroversiell måte, så det har jo også noe å si. Bortsett fra dem har jeg også alltid likt Argentina og Brasil, men disse har også veldig merkelige trenere, spesielt Argentina. De har så utrolig merkelige laguttak. Jeg håper at alle gooners drar hjem fra VM så fort som mulig egentlig. Vi trenger alle friske til seriestart. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg heier på Nederland og Russland. De spiller underholdende fotball, og de har henholdsvis RvP og Shava. Men jeg er ganske sikker på at Spania vinner. Her er forresten høydepunktene fra gårsdagens kamp: http://www.youtube.com/watch?v=GV0Lekc8el4 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Må bare nevne at Russland er ikke med i årets VM, men jeg antar at du heier på dem generelt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Bah, det glemte jeg. Men ja, jeg heier på dem generelt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg heier på Norge generelt, jeg.. Godt å se Robin spille så han gjør. Hadde ikke trodd han skulle bli i så godt slag så kort tid etter han returnerte fra et langt skadeopphold. Imponerende. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Forza Azzuri! Håper Italia vinner hele dritten, men tror på Brasil. Håper forøvrig at Nederland og Spania ryker med engang! Frankrike blir diska, så har vi en fornøyd Chancelor Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Frankrike spilte treningskamp mot Costa Rica i går. Sagna og Gallas startet, og Diaby kom innpå etterhvert og rakk å gjøre denne fantastiske assisten: http://www.youtube.com/watch?v=gmPWMMQpRIY&NR=1 Sjekk teknikken! Diaby kommer til å nå langt. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Nå er vel ikke Costa Rica allverdens da Forøvrig enig i at han kommer til å nå langt Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Elleve Arsenal-spillere er klare for VM: Alex Song - Kamerun Nicklas Bendtner - Danmark Gael Clichy - Frankrike Abou Diaby Frankrike William Gallas - Frankrike Bacary Sagna - Frankrike Emmanuel Eboue - Elfenbenskysten Carlos Vela - Mexico Robin Van Persie - Nederland Cesc Fabregas - Spania Philippe Senderos - Sveits Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Gallas er vel ikke Arsenal spiller så mye lenger da Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Flere privatlandskamper i dag! Cesc spilte 58 min for Spania, og Vela spilte 82 min da Mexico slo Italia 2-1. Han scorte attpåtil det første målet: http://www.youtube.com/watch?v=MI2k6HIjhaU Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool!!! Bra for Vela, dette. Tror han kommer til å markere seg i VM. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Er så tåpelig med det "goooooooooooooooooooooooooooool"-greiene. Anti-klimaks spør du meg! Jaja, anyway, har nå satt 100 kr på van persie som top-scorer i VM. Hva tror dere? 16 i odds Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 så lenge han holder seg skadefri så tror jeg det ganske sannsynlig Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Nice! Takk for støtte. Oppfordrer alle til å slenge seg på den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå