Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe nettverkstester for nettverkskabel?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er klar over at det finnes en måler man kan sjekke om nettverkskabler fungerer (stikker begge endene av kabelen i måleren og den sjekker om kabelen fungerer). Jeg har en slik, men er usikker på hva det heter på fagspråket.

Finnes det en måler man kan plugge i et nettverksuttak i veggen (via en liten kabel rett nok) for å sjekke om det er signal i uttaket? I så fall, hva heter det på fagspråket og kan jeg få en link til nettbutikk i Norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg er klar over at det finnes en måler man kan sjekke om nettverkskabler fungerer (stikker begge endene av kabelen i måleren og den sjekker om kabelen fungerer). Jeg har en slik, men er usikker på hva det heter på fagspråket.

Finnes det en måler man kan plugge i et nettverksuttak i veggen (via en liten kabel rett nok) for å sjekke om det er signal i uttaket? I så fall, hva heter det på fagspråket og kan jeg få en link til nettbutikk i Norge?

Elfa har det du ser etter, https://www1.elfa.se/elfa3~no_no/b2b/init.do?shop=ELFA_NO-NO#toc=19372;

Lenke til kommentar

Jeg er ute etter noe som kan måle om det er nettverksforbindelse i vegguttaket ja, gjerne også om det er PoE eller "vanlig" nett.

Pris: Det er ikke interessant med "tusenvis" av kroner, i og med at det ikke er noe som kommer til å være i daglig bruk, knapt ukentlig. Men det er noe som er mer eller mindre viktig å ha på lur til det trengs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...