maaria Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg blir så sur på denne telefonen. Nå har jeg akkurat fått den tilbake fra service etter 3. gang (ikke samme feil), og problemet var nå at den slår seg av når den selv vil. Verkstedet fant ingen feil, og resatte og oppdaterte FW og sånn bare. Jeg har nå hatt den i nesten 3 timer, og den har slått seg av 2 ganger og klart å skade minnekortet mitt. Har bare lyst å kaste den i veggen, har lite lyst å levere den inn igjen når jeg akkurat har fått den tilbake... Tips?! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg hadde denne før jeg gav den til moren min, greit. Det er ingenting galt med telefonen. Men moren min fucker opp alt av innstillinger og skjønner ikke bæret. Vi trenger enkle telefoner. (atlo i love it) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg blir så sur på denne telefonen. Nå har jeg akkurat fått den tilbake fra service etter 3. gang (ikke samme feil), og problemet var nå at den slår seg av når den selv vil. Verkstedet fant ingen feil, og resatte og oppdaterte FW og sånn bare. Jeg har nå hatt den i nesten 3 timer, og den har slått seg av 2 ganger og klart å skade minnekortet mitt. Har bare lyst å kaste den i veggen, har lite lyst å levere den inn igjen når jeg akkurat har fått den tilbake... Tips?! Klikker den med et annet simkort eller uten simkort? Min (før jeg kasta den i veggen og begynte å behandle den likt tilbake ) så fungerte min med et anet simkort. Endte opp med å kjøpe nytt simkort til nummeret jeg brutke mest, og da fungerte den igjen. Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Noen som vet hvordan jeg får kopiert kontakter, sms ect. over til en annen telefon? Har kjøpt meg SE Xperia Neo. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Kopier de over på simkortet, ta så med deg simkortet over. Du kan også kopiere de over på minnekortet. Husker ikke fremgangsmåten på denne lille treige mobilen, min havna i veggen tilslutt. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Noen som vet hvordan jeg får kopiert kontakter, sms ect. over til en annen telefon? Har kjøpt meg SE Xperia Neo. S-E har jo nettside hvor du kan lagre kontakter og flytte de til ny S-E-telefon. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Noen som vet hvordan jeg får kopiert kontakter, sms ect. over til en annen telefon? Har kjøpt meg SE Xperia Neo. Regner med at du mener fra X10mini til Neo ? Begge kjører jo Android, så er jo bare logge inn med Google konto på begge telefonene, så blir alt synkronisert. Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg har noen problemer med min mini pro: 1) Jeg har problemer med å lade. Det går greit med den originale laderen, men jeg har problemer med diverse andre kilder. Når jeg kobler til USB-port på PC registrerer telefonen at USB er tilkoblet, og LED-en oppe til høyre skifter til oransje, men batterimåleren går nedover og ikke oppover. Jeg har opplevd det samme med et par andre 220-volt ladere med USB-utgang. Det virker litt som om telefonen er ekstremt sårbar på strømstyrke eller spenning på laderen. Er det noen andre som har vært borti noe lignende? 2) Klokken blir ikke oppdatert selv om innstillingene sier den skal hente tid og dato fra nettverk. Når batteriet har gått helt tomt så klokken er nullstilt (og problem 1 gjør at det skjer av og til ) så blir klokken aldri stilt igjen. Jeg har prøvd å vente et døgns tid, men tilslutt må jeg bare stille klokken manuelt. Noen som vet hva dette skyldes? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Ladeproblemer kan være spenning eller type kabel. Det er ikke alle tilfeldige kabler som funker. Ellers har jeg lagt inn Mini_Cyagenmod7-2.0.6. på X10 mini. Den fungerer helt stabilt og fint her. http://code.google.com/p/minicm/wiki/Installation_guide Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 1) Jeg har problemer med å lade. Det går greit med den originale laderen, men jeg har problemer med diverse andre kilder. Når jeg kobler til USB-port på PC registrerer telefonen at USB er tilkoblet, og LED-en oppe til høyre skifter til oransje, men batterimåleren går nedover og ikke oppover. Jeg har opplevd det samme med et par andre 220-volt ladere med USB-utgang. Det virker litt som om telefonen er ekstremt sårbar på strømstyrke eller spenning på laderen. Er det noen andre som har vært borti noe lignende? Som mobilforhandler, har jeg registert mye lade problemer med X10 Mini Pro. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Å blåse kraftig i micro-usb porten og i kabelen hjelper noe, men det er ikke så veldig stabilt, min usb-kabel fikk brudd og har dårlig kontakt, det tok under 2mnd, den funker dog fortsatt. Telefonen lader perfekt med en annen kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå