J@9 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Om det er pro utgaven, så kan du prøve å ta ut batteriet og sette det inn igjen. Sliti litt med å lade min noen ganger.. ene gangen så klikka den litt.. Hadde vel rundt 25% strøm, satte i lader og ingenting skjedde. Slo den av, nappa ut batteri, satte det inn igjen og satte i lader.. da lyste den rødt, men lada ihvertfall. Slo seg på etter noen sek, og viste at det var ca 5% strøm på batteriet.. Men den lada seg opp, og gikk over til orange lys når den kom opp i 15-25% med strøm. Lenke til kommentar
Topper271 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hei Jeg har en X10 mini pro som jeg ikke er helt fornøyd med. Den virker som den "lever" sitt eget liv. Ringer av seg selv noen ganger, umulig å ta telefonen når det ringer noen ganger, hvis jeg gjør noen brå bevegelser hender det at den begynner å bla i menyene... osv Er det noen andre som har dette problemet? Har hatt telefonen inne til rep tre ganger nå men det er fortsatt ett problem. Siste gang jeg hadde den inne fikk jeg ny telefon, så for meg så virker det som om at det er selve telefonen som er problemet. Topper Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hei! 10-åringen i huset her har fått seg en mini-pro, og lurer på div. ting Jeg klarer å hjelpe med det meste, men hun er jo opptatt av bakgrunnsbilder og disse vises veldig oppblåst/ujustert på skjermen. Er det noen innstillinger for dette, slik at bildene blir seendes mer naturlige ut - eller tilnærmet som orginalbildet? Lenke til kommentar
Larrek Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Finne det app man kan laste ned for å enkelt å få Root på denne telefonen, og som ikke bugger til noe som helst? Hvilke medfølgende apps (på telenorlåst telefon) kan man trygt fjerne uten at det blir noen problemer? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Når jeg lagrer nr, blir det lagret på tlf eller simkort? Tenkte å oppdatere den, men hørt at meldinger osv blir borte. Nye nr blir vel ikke borte det også? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 alle nummer og meldinger blir borte ja. alt som ikke er lagret på minnekort og simkort forsvinner under opptatering. ta en backup med backupprogrammet som ligger på den, så kan du enkelt restore alt du hadde på den før opptatering. har iværtfall fungert for meg. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Mulig jeg er litt ute å seiler her nå..men er ikke en av fordelene med android att du kan synkronisere kontaktene dine med gmail kontoen du har på tlf? Så hvorfor ikke synke kontaktene dit? Da kan du jo til og med bytte android telefon og få kontakt listen din tilbake. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg har opplevd at jeg ikke får synca kontakter som er lagret i tlf.. Når jeg legger til en ny kontakt så får jeg spørsmål om jeg vil lagre til telefon minnet eller gmail konto. Velger jeg gmail konto, og kjører en sync.. da blir gmail konto oppdatert. Men om jeg velger telefon minnet, og kjører en sync, så blir det ikke oppdatert. Noe vi merka når dama bytta mobil her om dagen.. endte opp med å mangle en del kontakter. Heldigvis har jeg selv pleid å huske å lagre til gmail, så jeg manglet bare 3 stk, men disse la jeg til på gmail sida selv Så jeg er klar for ny mobil, når jeg kommer så langt Har fått problemer med lite minne, så mobilen henger seg i ny og ne.. noen ganger restarter den også.. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Om du går inn i telefonboken din og åpner en kontakt i "rediger" modus så kan du se om kontakten kun er lagret i tlf minne. Kopierer du info til gmail kontoen også så vil det synkes feilfritt mot google. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Nå har jeg fått nok av denne mobilen.. Igår så begynte touch skjermen å kutte ut.. Først fikk jeg ikke slått av tastlåsen, så prøvde jeg å skyve ut tastaturet, for da slår den seg av automatisk.. så det var ikke noe stort problem. Og da fungerte den helt fint når tastaturet var ute, men med en gang jeg lukka det igjen, så slutta touchen å fungere. Utover kvelden ble den værre.. om jeg skal ha den til å fungere nå, så må jeg lukke opp tastaturet så jeg ser den dem 2 nederste rekkene med taster, da fungerer touch skjermen.. Lukker jeg den mer opp, så kutter den igjen.. samme om jeg lukker den igjen. Regner med at det er brudd i en flex kabel eller noe sånt.. Har også hatt en del problemer med at den henter oppat siste sendte melding, og lagrer som utkast, andre ganger så tryner meldingsprogrammet gang på gang, før jeg får åpna ei melding. Dette er med ca 22mb ledig intern minne.. noe som burde være nok til å åpne en sms ville jeg tro Vurderer sterkt å bytte mobil, for så å sende den på service og selge den.. Men hva skal man kjøpe?? Har sett litt på HTC Desire HD, men er redd jeg kan komme til å savne det fysiske tastaturet, som er omtrent det eneste jeg bruker når jeg skriver sms. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Du SKAL kjøpe deg en iPhone 5 eller Samsung Galaxy S II når disse kommer ut Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Ikke noe spess fan av iphone hehe.. apple produkter generelt hehe.. Har snusa litt på nexus s, for den får vel som regel ganske kjappe oppdateringer til android, om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Per-O-M Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg har fått noen bilder på tekstmelding og skulle ha lagret de på minnekortet eller overført de til PC’n, noen som vet hvordan det gjøres? Bilder jeg tar med telefonen selv er det ikke noen problem å få ut fra min x10 mini men de jeg får på tekstmelding får jeg ikke overført. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg har fått noen bilder på tekstmelding og skulle ha lagret de på minnekortet eller overført de til PC’n, noen som vet hvordan det gjøres? Bilder jeg tar med telefonen selv er det ikke noen problem å få ut fra min x10 mini men de jeg får på tekstmelding får jeg ikke overført. Bruker man Handcent SMS,kan man bare holde inne fingeren på bildet, og velge "Copy attached to SD card".. Lenke til kommentar
Per-O-M Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg har fått noen bilder på tekstmelding og skulle ha lagret de på minnekortet eller overført de til PC’n, noen som vet hvordan det gjøres? Bilder jeg tar med telefonen selv er det ikke noen problem å få ut fra min x10 mini men de jeg får på tekstmelding får jeg ikke overført. Bruker man Handcent SMS,kan man bare holde inne fingeren på bildet, og velge "Copy attached to SD card".. Tusen takk for hjelpen, det virket! Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Tusen takk for hjelpen, det virket! Bare hyggelig Forresten.. til dere som har "rootet" telefonen og lagt inn custom ROM's! Hvilke ROM bruker dere? Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 I android 2.1 skal dette funke fint i orginal meldings prog også. Lenke til kommentar
lumfong Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Er det noen som kan gi meg et navn på et stabilt program til x10 mini som gjør at jeg kan dele internett-aksessen med wifi? (eller evnt. kabel) Jeg har prøvd med rooting, og deretter kjørt et program som heter "Barnacle". Men dette viser seg å være svært ustabilt. Takker for svar:) Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Forresten.. til dere som har "rootet" telefonen og lagt inn custom ROM's! Hvilke ROM bruker dere? Jeg bruker MiniCM 1.0.0 beta 2, problemer med radioen ellers fungerer den fint. Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hvordan opplever du batteritiden med MiniCM, CAT0? Oh, og en ting jeg lurer på: hva for en versjon av Xrecovery er det som er best å bruke (eller hvilken bruker du)? Er litt forvirret over de forskjelllige trådene på XDA-developers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå