RaW_DeNiM Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 joa prøvde og restarte den på den måten og men da ville den ikke Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hvordan får man minnekortet tilbake til samme stand som når telefonen var ny ? Vil altså få bort alt tull&tøv og har merket at en resett ikke fjerner filer osv på minnekortet. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Letteste måten er vel å koble til pcn og formatere minnekortet kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hehe ja men vil telefonen da lage nye mapper og filer sånn som de var i utgangspunktet når telefonen og minnekortet ikke var brukt ? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Du vil nok miste noen ekstra bakgrunner, ringetoner osv.. Beste hadde vært om du tok en kopi av kortet når du fikk den, så du kunne lagt tilbake alt orginalt Ellers er det vel få personer som bruker "ekstra tinga" som ligger på kortet. Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ja helt klart, skulle nok tatt en backup av minnekortet. Synes det er rart at ikke telefonen gjenoppretter minnekortet når men feks velger fabrikk instillinger. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ja helt klart, skulle nok tatt en backup av minnekortet. Synes det er rart at ikke telefonen gjenoppretter minnekortet når men feks velger fabrikk instillinger. Da ville funksjoner som backup av telefonliste og andre backup programmer vært fint lite verd gitt. Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Har den, men kommer ikke på nett. Det fungerte helt fint, jeg har vel stilt inn på noe feil? Har rett internettinnstillinger og alt er på, men jeg tror jeg har blokkert programmene fra å få nettilgang. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
klxm Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det er en ting som irriterer meg med denne snertne saken, og det er at når jeg prater i tlf kommer ansiktet mitt (kinnet) bort i den mikrofontasten, slik at de i motsatt ende ikke hører meg. Og ofte greier jeg også å legge på midt i en samtale Dette syns jeg er meget irriterende, og vurderer faktisk å skifte ut tlf dersom det ER slik og "skal" vere slik. Jeg trodde den sensoren som slår av skjermen når man har den opp til øret, skulle fungere slik at man ikke skal kunne trykke på skjermen? Eller tar jeg feil her? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Skjermen skal bli mørk, og ikke trykkbar da.. Lås den, det gjør jeg Lenke til kommentar
klxm Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Skjermen skal bli mørk, og ikke trykkbar da.. Lås den, det gjør jeg Ja mørk blir den, så sensoren funker på den måten. Men da må jeg låse den hver gang jeg ringer da eller? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 jeg bruker å holde telefonen slik at det blir lys til den og låse den. Da låser den seg ikke opp igjen under samtaler, og jeg slipper det problemet Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Er det noen andre enn meg som plutselig fikk ekstremt mye bedre batterilevetid? Vet ikke om det var 2.1.1 vs 2.1, eller om det var pga. jeg kjørte en gjenoppretning på telefonen. Jeg mistenker det var gjenoppretningen jeg gjorde, da telefonen ble UTROLIG kjapp etterpå! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Har ikke opptatert min siden 2.1 kom.. Har ikke fått med meg den nye updaten Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hva er «bedre batterilevetid» for deg, da? Mitt inntrykk er at det varierer vanvittig fra bruker til bruker, alt etter hvilke programmer de har installert. 58% etter 39 timer her nå, og det er helt vanlig. Og hvilket byggnummer? Er fremdeles på 2.0.A.0.504 her. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Da er det offisielt, SE vil ikke gi støtte for to-finger zoom på annet enn den store X10-modellen. Lenke til kommentar
tiguan4motion Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Min datter får ikke opp varsel på sin x10 mini når vi sender melding til henne. Vises heller ikke i samtaler. Men dette er bare fra meg og min kone, alle andre meldinger blir varslet på normal måte, samt legges i samtaler. Hva er feil?? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Prøvd å legge inn igjen kontaktene på nytt? Lenke til kommentar
tiguan4motion Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Prøvd å legge inn igjen kontaktene på nytt? har prøvd det til ingen nytte Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har denne mobilen bug som gjør at batteriet suges for strøm? Låner en nå, og ladet den. Ca 15 minutter at den var ferdig ladet så var batteriet på 89%. Hadde da bare installert 2 apps fra market. Er dette normalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå